Streepje blijft weer vaag

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Na een miskraam na 6 weken zwangerschap (waar het streepje op de test telkens vaag bleef) ben ik  weer vier weken verder. Inmiddels voel ik al ruim een week dezelfde dingetjes als bij de vorige zwangerschap (vaag gevoel in m'n buik, eten zonder einde, erg emotioneel). Ik heb zaterdagochtend een test gedaan  (heel vaag streepje) en vanochtend weer (hetzelfde vage streepje). Vandaag is ongeveer nod-dag.
Om gek van te worden.
Zou het kunnen dat de test ook iets aangeeft als je niet zwanger bent? Volgens mij is het zo dat er alleen iets op de test te zien is als je hcg hormonen hebt, en dus zwanger bent. Ik heb de digitale CB test gebruikt.

Groetjes, Sessa

Hoi Sessa,
tijdens mijn eerste zwangerschap waren mijn testen in het begin ook allemaal even vaag. Allemaal??!! Ja, allemaal: heb er in totaal, denk ik, 5 gedaan.
Eerst twee thuis, waarvan het bevestigende streepje maar half verkleurde. Toen bij de huisarts twee, waarvan de eerste dus ook een half verkleurd beeld gaf, dat zelfs de huisarts niet goed wist wat hij daar mee aan moest. Toen moest ik een week wachten, en heb dus in die week thuis ook nog maar een test gedaan en weer.....Daarna dus nog eenmaal naar de huisarts en toen was de uitslag pas duidelijk!! Een dikke vet +!!!
Dus bij ons liep het ook heel raar en vaag in het begin. Ik ben benieuwd of dat straks ook weer zo is. Ik moet nog even geduld hebben voordat ik ga testen.
Ik hoop dat je volgende test luid en duidelijk zal overkomen! Succes.

Groetjes, Chantal

hoi hoi,

als ik jou was zou ik een afspraak maken met de HA want als je een MK hebt gehad kan de test erna nog een paar weken positief uitslaan.

of heb je na je MK al een test gehad om te kijken of het hormoon uit je lichaam is??
in dat geval ben je denk ik gewoon zwanger

succes,

liefs Bri

Hoi Sessa

Mijn miskramen (4x) waren allemaal hele lichte positieve testen (maar streep is treep)
Bij mijn smurfje (nu 15 mnd) was hij luid en duidelijk. Maar dat was bij mij.. het kan ook gewoon wel raak zijn en blijven!

Ik duim voor je.

hoi hoi

hoi meid wat lastig he zo'n vaag streepje , het liefst zie je ene vette streep.......................

inderdaad kan je beter even de ha bellen , en vragen hoe lang het duurt dat je hormonen uit je lichaam zijn ivm met je mk.....

en als deze uit je lichaam moeten zijn , dan zou i nog even een paar dagen wachten en met de dig test van clear blue testen, want daar zie je geen straap maar dan staat er duidelijk wat je bent.....niet zwanger  of zwanger en dan hoef je niet meer te twijfelen...

liefs tobi

Sessa,

je hebt een digitale clearblue gebruikt zeg je. Die geeft aan zwanger/niet zwanger of +/-.
Je hebt niets met vage streepjes te maken. De streepjes van het staafje zeggen helemaal niets over of je zwanger bent of niet.

Ik heb na mijn miskraam ook getest om er zeker van te zijn dat ik geen hormonen meer in mijn lijf had (ik was 18 weken zwanger toen ik beviel). Ik wist zeker dat ik niet zwanger was, de test gaf dat ook aan. Het staafje vertoonde net als bij jou het vage streepje.

Je kan er dus niets van aflezen.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat iemand met een negatieve test, niet toch zwanger kan blijken te zijn, maar dat staat helemaal los van dat vage streepje.

Miep

Hoi iedereen,

Allemaal heel erg bedankt voor de snelle reacties. Ik heb bij een arts nagevraagd hoe lang hcg hormoon nog in je lichaam is na een miskraam en hij zei dat dat slechts enkele dagen was.
Daarom begon ik weer te twijfelen over wel of niet in verwachting.
Nog maar een paar dagen wachten denk ik. Nieuwe test en dan toch maar naar de huisarts.

Groetjes, Vanessa

Hoi Vanessa

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb na mijn miskraam nog 8 weken HCg in mijn bloed gehad. Ik weet zeker dat mijn baarmoeder leeg was want ik heb 2 inwendige echo's gehad.

Ik hoop voor jou dat het weer een nieuwe zwangerschap is

Succes met afwachten

Liefs Anke

Terug
Bovenaan