streepje ja of nee???

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Help! Als iemand schrijft: "  ik heb een vaag streepje getest ben ik dan zwanger", denk ik altijd: 'ja natuurlijk!', maar nu ik zelf net een vaag streepje had weet ik het ineens zo zeker niet meer.
Vijf dagen geleden heb ik getest en niks, en vanmiddag had ik een duidelijke controlestreep en een heeeeeeeeel licht streepje ernaast. In eerste instantie zag ik het niet eens. Maar nu vraag ik me af of je dit streepje ook al niet ziet voordat je over het stickje geplast heb (ik heb geen nieuwe test thuis) om te vergelijken. Gek word ik ervan! Ik heb een onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer ik precies mijn NOD zou hebben (volgens mij vandaag). Ik ben al 1.5 week hartstikke misselijk.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas na 6 weken (!) getest en dat was heel duidelijk.
Kan het niet zijn dat ik het streepje zag omdat ik het zo graag wil???

Groetjes
Proud

Hoi!

Ik zag dat je gereageerd had op mijn berichtje....zelfde probleem....irritant he??? Dus ik dacht laat ik ook maar een berichtje bij mijn lotgenoot plaatsen, hihi. Had jij ook een Clear Blue test of een ander merk? Het was echt een megavaag steepje, maar wel zichtbaar ruim binnen 10 minuten, dus misschien gewoon te vroeg getest en nog niet genoeg hormonen in mn lijf. Bij mijn oudste 2,5 jaar geleden weet ik niet meer welke test ik had, maar wel dat ik de test deed toen ik 1 dag overtijd was en dat was gelijk duidelijk. Nu ben ik officieel pas morgen overtijd zeg maar, dus zondag maar weer testen.

Ik word er echt helemaal gek van, maar ja.....kan er nu ff niks aan doen dan afwachten of er nog Red Devils verschijnen en dan zondag weer testen. Ik ben wel met vlagen misselijk en al bijna 2 weken een vaag menstruatiegevoel in mn onderbuik en gevoelige borsten, maar ja.......wie weet komt dat omdat ik er zo mee bezig ben ofzo, weet ik veel.

Nou, in ieder geval succes met wachten en het doen van de volgende test!
Ik zal voor je duimen dat het raak is !!!

Liefs Agnita (mv Jesper 25-01-2007)

Hoi meiden,
ik heb zelf ook op mijn  nod dag getest maar met een test van het kruidvat.
dit zijn in de regel de beste testen heb ik gehoord.
ik had toen ook een duidelijke streep.
hij was wel niet zo donker als de controlestreep maar dat maakt niets uit.
veel succes verders.
gr lisette

hoi hoi
je kan er bijna zeker van zijn dat je zwanger bent. Bij mijn zoontje was de eerste 10 wek en van mijn zwangerschap niets te zien pas bij de 12 weken kwam er een heel licht streepje. Biij mijn dochtertje was het met 6 weken een heeeeeeeeeeeellll licht streepje te zien. Het maaktook niets uit of het heel donker of licht is zolang er bij het controle venster ook een streepje staat. Veel succes groetjes suzanne

Terug
Bovenaan