Streepje op de test verdwijnt na ongeveer 15 tot 30 minute

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik een vraag.
Vanochtend heb ik een test gedaan van de DA. deze gaf een heel licht streepje. maar na ongeveer een kwartier tot half uur was die weer verdwenen. heel erg vreemd. vanmiddag nog een keer getest en weer hetzelfde verhaal wel een streepje maar weer binnen dezelfde tijd verdwenen.
Nu heb ik een inplanon (anticonceptie staafje in de arm) deze moet vrijdag verwijderd worden want hij zit in oktober al 3 jaar. zou het kunnen dat ik zwanger ben en dat door de inplanon het streepje weer weggaat of is dat normaal bij de DA testen. een zwangerschap is niet gepland maar als het zo is is het welkom.

kent iemand dit probleem? ben ik nou wel of niet zwanger??

Oeh dat is een ongewone vraag, ik weet het niet. Ik zou denken zwanger!!! Die test detecteert een hormoon en als je dat hebt ben je zwanger toch? Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

oei ook ik zou het eigenlijk niet weten!Misschien een digitale test proberen en anders bloedtest bij HA???succes en duim voor je!

bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen idd even een digitale kopen. kijken wat die doet. Bij mijn 2 zoons gebruikte ik altijd de kruitvat testen en daar bleven de streepjes gewoon staan. vind het echt heel vreemd. hopelijk weet ik morgen meer

Heyy

zoek het even op via google ik heb ook voor je gezocht maar was teveel om hier in te zetten...

succes

Hi meid,

probeer je wel zwanger te worden nu?
Kan het zijn dat je door de hormonen in het staafje een positieve test hebt?

Groetjes

nee ik probeer niet zwanger te worden. daarom heb ik ook de inplanon. maar die moet na 3 jaar vervangen worden. het is een soort pil maar dan in een staafje onder je huid. Ik weet niet of dat staafje een positieve test kan veroorzaken. ik denk het niet want dat kan met de pil volgens mij ook niet.

bedankt Renate, ik had ook al gegooglet maar werd er niet veel wijs uit. ik ga nog even verder googlen.

Terug
Bovenaan