Streepje ovulatie test lijkt lichter te worden

Hallo,

Ik heb hier van de week ook een berichtje geplaatst dat we bezig zijn met ovulatie testen. Streepje werd toen donkerder. Maar nu lijkt het 2e streepje lichter te worden. Hoe kan dat? Iemand die dit herkend? Ik test niet altijd op hetzelfde tijdstip. Kan dat er mee te maken hebben?
 
Dat kan er zeker mee te maken hebben, want je urine is op bepaalde momenten van de dag geconcentreerder dan andere. Een beetje afhankelijk van welke test je gebruikt, wordt geadviseerd om in de ochtend te testen. clear blue is volgens mij direct met ochtendurine, andere testen de 2e of 3e urine van de dag. Ik weet het niet precies, maar dat staat als het goed is wel in de bijsluiter vermeld
 
[quote quote=10572527]Dat kan er zeker mee te maken hebben, want je urine is op bepaalde momenten van de dag geconcentreerder dan andere. Een beetje afhankelijk van welke test je gebruikt, wordt geadviseerd om in de ochtend te testen. clear blue is volgens mij direct met ochtendurine, andere testen de 2e of 3e urine van de dag. Ik weet het niet precies, maar dat staat als het goed is wel in de bijsluiter vermeld[/quote]

Hey

Advies is om zeker niet met ochtend urine te testen, in elk geval met de action testen en andere dipsticks.

Het beste is om 12 uur smiddags

Kan best dat jouw piek later komt nog dus zou door blijven testen
 
Ik heb altijd alleen die van clear blue gebruikt en daar moet je wel met ochtendurine testen. Vandaar dat ik ook zei dat ik het niet precies weet bij de andere testen en dat het goed is om de bijsluiter te lezen want daar staat het als het goed is in
 
Terug
Bovenaan