Streepjescodes nodig van bambix, olvarit en nutrilon

Wie o wie gebruikt er nog olvarit, bambix of nutrilon. Kortom alle baby/kinderproducten van nutricia? Ik zoek streepjescodes voor een spaaractie maar omdat ik pas laat achter deze actie kwam heb ik een jaar lang van voeding voor Jens de dozen weggegooid zonder er ook maar 1 streepjescode af te halen...

Kortom wie heeft ze en doet er niks mee? Ik kan een retourenvelop met postzegel erop sturen!

gr.Ing

Hey Ing,

stuur je adres maar even via de hyves, dan zal ik de codes wel op sturen, kwam er zelf ook veel te laaat achter, dus dat heeft geen nut meer, dus als ik er jou blij mee kan maken..............voor wat ben je aan het sparen?

Groetjes Janneke

Hai,

Ik wil voor Mette die zitzak sparen (ondanks dat er veeeuul geld bij moet wat weer jammer is). Das nog wel mijn enige twijfel. Hoeveel hebben jullie er ongeveer? (ik moet 5 spaarkaarten volplakken..).

Mariska zit jij ook op hyves ivm het mailen van mijn adres?

gr.Ing

Ik moet ze even van wat potjes afweken. En als de pot nutrilon op is kan die er ook bij en pap en liga's ook? En nutriton?
Laat het maar weten welke je nodig hebt.

Ik zit op jg hyves, jij toch ook? Als je daar Mariska zoekt zie je Feline en Gijs als profielfoto.

groetjes Maris

Nou meiden! Stop maar met weken!!! Ik werd net getips door een vriendin dat die zitzakken van het merk poefpoef standaard 40,- kosten en dat terwijl deze van kidsimpulz 40,- zijn met 5 spaarkaarten vol! Nou dan is het zonder van jullie moeiten hoor!!

Hopenlijk staan jullie niet de zaterdagavond in de keuken de etiketjes los te weken....

Wel enorm BEDANKT!
x ing

Jeetje zeg..... Lekker dan....
hahaha
Je hebt gelijk. Ik moet zeggen dat zwitsal ook zo'n spaarsysteem heeft en daar betaal je ook best aardig wat voor.
groetjes Mariska

ja het klinkt leuk die spaaracties maar inderdaad moet er best veel geld bij en dat is waarom ik er niet aan begonnen ben...niet bij olvarit en niet bij zwitsal...
Maar als ik er iemand anders nog blij mee kan maken wil ik best streepjescodes afknippen hoor!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan