streken

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie kindjes ook streken? Tyche houdt ervan om in de belangstellig te staan. Dit heeft ze niet van mij hoor.. En ze weet ook dat wanneer iemand lacht je het dan nog een keer moet doen. Zo ook gisteren aan tafel. We hebben Tyche geleerd 'hiep hiep hoera'. Ze gooit dan haar armpjes omhoog en roept 'AAH'. Nou haar broer en zus helemaal in een deuk. Dan begint Tyche al zo ondeugend te kijken. Toen vroeg ik aan Tyche of ze nog een hapje eten luste.. handen omhoog en 'AAH'. Nou wij weer lachen.. maar zo ging ze maar door. Manlief en ik al opgehouden met lachen maar haar broer en zus kwamen niet meer bij dus Tyche ging maar door. Handjes omhoog 'AAH'. Dus haar broer en zus stomme vragen aan haar stellen en dan deed ze het weer. Broer: Ben je een beetje gek geworden. Tyche: 'AAH' Wat hadden ze een lol

Ook hoest Tyche iemand na. Dus als iemand hoest doet Tyche dat ook. Zal wat worden donderdag in de kerk als haar zus de communie doet hihi.

En ze kan een leeuwtje nadoen. Heel hard grommen..Echt hard!

Het is een echt sjaantje. Nog meer streken??

Tess doet iedereen na als ze lachen, ze gaat dan ook harop lachen. Verder vindt ze het op het moment erg leuk om te blazen tijdens het eten. Haar broer moet hier erg om lachen dus ze blijft dan doorgaan.

Groetjes sandra

Ja dat grommen herken ik wel, soms gromt ie zo hard dat ie ervan moet hoesten.
Hier hebben we ook nog twee hondjes (jack Russels) en één ervan vind het niet leuk als Nino huilt of gilt, dan gaat de hond meejanken..... wanhopig kan je ervan worden.... Dus Nino heeft door dat als  ie AAAAAH doet dan gaat Diesel ook gillen tot je er gek van word en als het echt mijn dag is doet de andere hond ook soms mee.....

Nino weet dat ie dat niet mag doen,en je ziet het al aan z'n hoofd dat ie een streek gaat uithalen.......

Hoi,

Mooi he die streken.... Tess heeft alleen een hele gevaarlijke, ze is echt een woelwater en wil steeds staan, vooral op de bank (net al Nino) alleen wat doet mevrouw, als ze staat, laat ze los, staat dus even los en laat zich vervolgens gewoon achterover of opzij vallen. En verwacht dus dat jij haar op tijd opvangt. En een lol dat ze heeft, ze ligt helemaal dubbel en dit kan uren doorgaan. Tja de eerste keren lach je erom... maar het is wel gevaarlijk!

Succes met de kleine donderstenen!

Groetjes Nands

Inderdaad wel vervelend van Tess. Dan is het echt oppassen geblazen. Maar eigenlijk is het ook wel weer schattig. Net als Nino die met dehondjes doet huilen.. lol!

Terug
Bovenaan