Streptococken!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat een ellende hier ,al 4weken zijn de kinderen om de beurt ziek, griep, verkoudheid, oorontsteking en nu is de middelste al voor de 3e keer ziek, streptococken, maar ja welke?? heb op internet gekeken maar daar valt zoveel onder!
Nu moet hij aan de peneceline en mag hij 24uur zijn broers niet knuffelen(gaat hij niet leuk vinden)  en dus ook niet naar school! Hij heeft ook weer koorts en is dus weer hangerig, loop echt al weken met de kinderen rond , ik vind het zo zielig ik hoop echt dat het hierna over is en dat ik ook weer eens tot rust kom!
Nou moest het even kwijt!

Gr MJ

Hoi MJ,
Hier exact dezelfde situatie...sinds kerst is er telkens wel eentje ziek, man door z'n rug gegaan, daarna de jognste (Lenthe) een oorontsteking met Oud en Nieuw, de middelste vorige week een darminfectie, komt ze nu van bij, ging na 2 weken thuis van school te zijn geweest weer 2 daagjes naar school en ligt nu met 40 graden op bed.Het griep virus wat volgens mij nu heerst....En jawel, sinds vandaag is de oudste (7 jaar) ook ziek.De bank ligt dus vol zieke meisjes hier...En tot overmaat van ramp heeft Lenthe erg veel last momenteel van  doorkomende tandjes...Gelukkig niet 's nachts, dus we slapen gelukkig elke nacht lekker door, maar de avonden zijn pijnlijk voor haar.
Morgen met de middelste naar dokter, want  de laatste 4 dagen continu 40 graden vind ik wel voldoende.
Waaraan kon jij concluderen dat het bij jullie om streptokokken ging, of  zei de arts dat?
Beterschap voor jullie vanuit dit zielige  zieke meisjeshuis.
Groetjes Roos.

MJ,
Wat vervelend, zeg! Al voor de derde keer ziek. Ik hoop echt dat de penicillinekuur snel aanslaat. En dat jullie er voor de rest van de winter lekker helemaal vanaf zijn. Dus geen zieken meer. En dat hoop ik eigenlijk voor iedereen!!!
Liefs,
Dory

Hoi,

Ja het is zo zielig, ik hoop dat de medicijnen snel gaan werken..

@miss mama :Ik had wel het idee dat het iets anders was dan weer een griep, hij had vlekjes op zijn gezicht oren en 1 op de rug, maar toen gingen ze van het weekend ook open en daarom zijn we naar de ha gegaan en die zei dat het streptococken waren, schrok ik wel van, mijn broertje heeft dit ook gehad een kring van 8cm op zijn hoofd en dat zie je nog steeds nu 15jr later! Er groeit heel weinig en minder mooi haar, het zit gelukkig precies op zijn kruin dus het valt niet zo op!

Hoop dat het nu niet meer erger word!
Jullie ook succes met de zieke kleintjes!

Gr MJ

Terug
Bovenaan