<p>Hallo even mijn verhaal</p><p>Toen ik 36weken zwanger was werd ik opgenomen in het zh ivm vroegtijdige weeen, alles leek erop dat ik ging bevallen alleen het zette niet door, de weeen bleven maar de ontsluiting werd niet meer dan 2cm.ze hadden mijn urine op kweek gezet en moest 2 nachten blijven, de weeen houden aan maar doen niks.eenmaal thuis na 2 dagen werd ik gebeld ik heb streptokokken b, maar niet in mijn urine, dus ik moet tijdens de bevalling antibiotica.2 dagen erna weer hetzelfde verhaal erge weeen naar het zh weer maar er komt geen ontsluiting meer bij.een nachtje moest ik blijven en kreeg een soort morfine maardaar reageerde ik niet goed op. Nu weer thuis en morgen ben ik 37wekem en nog steeds rommelt het, harde buiken af en toe weeen en heel moe en buikpijn. De gynaecoloog die ik sprak wilt pas met 39 weken inleiden maar ik ga dit zo niet volhouden ik ben helemaal op. De verloskundige gaat proberen toch iets te regelen en ze wilt me strippen maar het zh vond dat niet zo goed idee ivm de gbs. Heeft iemand hier ervaring mee die toch gestript zijn en of ingeleid zijn, ik hoop ook echt dat ons kindje niet besmet gaat raken.</p>