streptokokken besmettelijk??

Ik blijk een streptokokkenvirus te hebben, verders niet echt ziek, maar wel aan de antibiotica. Een keelonsteking en beginnende bronchitius.

Nu is deze doos dus vergeten te vragen of het besmettelijk is, aangezien ik morgen ook moet werken. Voor Bert en Yoëll maakt het niet meer uit, die zouden nu dan toch al te laat zijn om te vluchten

Op internet vind je van alles en nog wat, maar niet heel simpel besmettelijk ja of nee

Wie weet het antwoord?

Bel idd even de assistente. Misschien kun je in de bijsluiter iets vinden.

Ik denk dat het wel meevalt hoor; als je een gevaar voor de volksgezondheid was dan hadden ze je dat wel verteld! Hahaha!

Weet je wel om welke streptokok het gaat? Tijdens de zwangerschap kwamen we erachter dat ik drager van de Groep B Streptokok ben. Ik kan me niet herinneren dat ik er iets voor (of: tegen) heb gehad. Maar het was wel belangrijk om te weten ivm de bevalling. Julian heeft het (mede) door dit beestje (yak!) erg benauwd gehad, maar omdat het bekend was kon er adequate actie worden ondernomen.

Gewoon even bellen, dan weet je het zeker. En niet teveel het internet afspeuren hoor, daar staan vooral de dramaverhalen; als iemand goed herstelt wordt dat vaak niet op internet gezet! Bedoel ik niet specifiek voor de streptokokken, maar voor ziekten in het algemeen.

Beterschap!

Ellen mv Julian

Hey Pauline,

Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap gehad in mn urinewegen, ik moest daardoor ook aan het infuus bevallen , het was destijds voor Yoëll wel gevaarlijk, maar vlgs mij kan het nu geen kwaad hoor....maar je kunt miss toch ff voor de zekerheid ff de ass. op hp bellen...

veel beterschap in ieder geval

liefs denise

uche uche uche, het stikt hier van de ...

(erg grappig nellie)

Heel veel beterschap.
O ja besmettelijk?
Geen idee. Kan me moeder wel ff bellen, maar misschien heb je de info al.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan