streptokokken

Vorig jaar ben ik besmet geweest met de streptokokken b bacterie. Vorige week ben ik weer getest en nu blijkt dat ik het niet meer bij me draagt, maar mijn vraag is.....Ik heb gelezen dat als je eenmaal draagster ben van deze bacterie dat je dat ook blijft of kan het echt zo zijn dat het helemaal verdwijnt? Weet iemand hier antwoord op? Ben nu 38 weken zwanger en wil toch wel graag met een gerust hart bevallen.
 
hallo yamila,
ik weet zelf ook niet beter dat als je eenmaal draagster bend het ook blijft dus dit is nieuw voor mij,
verder al zou je wel draagster zijn als je bevalt houden ze er echt wel rekening mee zodat je kindje geen gevaar loopt,dus je hoeft je nergens druk over te maken in bijde gevallen zit het wel goed.
suces verder.
 
hoi yamila

je schreef dat je het vorig jaar een keer gehad had. dan ben je dus geen draagster want je hebt het gehad en hebt daar nu dus antistoffen tegen.
als je draagster bent krijg je het zelf eigenlijk niet, maar geef je het alleen maar door.
zo zie ik het hoor...ken het helemaal mis hebben, anders moet je gewoon nog eens bij je arts navragen.

groetjes v sandy

 
Terug
Bovenaan