A
Anoniem
Guest
Dames,
Ik ben ook moeder van een zomer 2007 kindje en lees al van af het begin mee.
Ik heb veel aan de berichten op het forum, maar doe zelf niet echt actief mee.
Nu heb ik toch een vraagje en misschien dat er een aantal dames zijn die hier meer van weten.
Ik ben draagster van streptokokken B, nu heb ik een heftige blaasontsteking (nog nooit gehad) en werd ik door de dokter gebeld dat er streptokokken zijn gevonden in de urine kweek, en hij vroeg of ik zwanger ben...???
Zover ik weet ben ik niet zwanger en we zijn er ook niet mee bezig.
Ik heb wat rond gekeken op internet en ik kan alleen maar informatie vinden over blaasontsteking met streptokokken in combinatie met zwangerschap????
Begin daardoor toch een beetje onrustig van te worden...
Weet iemand of je ook blaasontsteking met streptokokken kan hebben als je niet zwanger bent?
groetjes Gemir
Ik ben ook moeder van een zomer 2007 kindje en lees al van af het begin mee.
Ik heb veel aan de berichten op het forum, maar doe zelf niet echt actief mee.
Nu heb ik toch een vraagje en misschien dat er een aantal dames zijn die hier meer van weten.
Ik ben draagster van streptokokken B, nu heb ik een heftige blaasontsteking (nog nooit gehad) en werd ik door de dokter gebeld dat er streptokokken zijn gevonden in de urine kweek, en hij vroeg of ik zwanger ben...???
Zover ik weet ben ik niet zwanger en we zijn er ook niet mee bezig.
Ik heb wat rond gekeken op internet en ik kan alleen maar informatie vinden over blaasontsteking met streptokokken in combinatie met zwangerschap????
Begin daardoor toch een beetje onrustig van te worden...
Weet iemand of je ook blaasontsteking met streptokokken kan hebben als je niet zwanger bent?
groetjes Gemir