stress en huilbuien

<p>kan je een miskraam krijgen door angst stress en flinke huil buien?</p><p>ik ben zo bang dat het daarom mis is gegaan deze zwangerschap en voel me daar schuldig over zijn er meer moeders die in het begin van de zwangerschap ook gestrest waren en flink eens hebben moeten huilen in paniek? hoe verliep dit bij jullie?</p>

Ik had zelfs een burn-out toen ik zwanger raakte, elke dag huilbuien en paniekaanvallen. Ik had ook nog een werkgever die dreigde mijn salaris stop te zetten. Mijn dochter is ondanks dat alles volledig gezond geboren. Maak jezelf alsjeblieft niet gek! Ik geloof dat er in de celdeling iets niet goed is gegaan als je een miskraam krijgt en dat je lichaam dit eigenlijk heel mooi "opruimt". 

Ik heb overigens 1,5 jaar na mijn burn-out een miskraam gehad, in een fase van mijn leven waarin ik alles voor elkaar had en super relaxt in het leven stond. Ga je niet schuldig voelen en heel veel sterkte! ❤️

Precies hetzelfde als mammavantweeschatten, ook een flinke burnout tijdens mijn zwangerschap gehad. Ik meldde me 29 oktober 2018 eindelijk ziek en kwam er 23 november achter dat ik zwanger was. Ook hele heftige stress en constante angst met paniekaanvallen. Ook mijn zoontje is kerngezond. Wat hierboven al werd gezegd, heeft je lichaam een niet levensvatbaar vruchtje afgestoten. Voel je dus niet schuldig, het komt niet door je gevoelens!

Terug
Bovenaan