<p>Hoi mama’s en toekomstige mama’s,</p><p>Ik wil even van me af schrijven en hopelijk begrijpt hier iemand mij wel.</p><p>op dit moment ben ik 24 weken zwanger en zijn wij met spoed opzoek naar een andere woning. De woning waar wij nu wonen mogen wij helaas niet blijven dus is 31 december de laatste dag dat wij hier mogen blijven en ben ik al sinds het moment dat ik weet dat zwanger ben dus al naar iets anders aan het zoeken. <br /><br /></p><p>In Nederland krijg ik voor te huren niks gevonden, overal zitten lange wachttijden aan en ik wordt er helemaal gestoord van. Ik wil gewoon graag de babykamer voor ons klein meisje helemaal afmaken en er gewoon van kunnen genieten.</p><p>en nu komt het hele gedeelte waar ik iedereen tegen me krijg. net over de grens kunnen mijn vriend en ik gelijk een huis krijgen die voldoet aan onze eisen en wat verder super is. Alleen woon ik dan 3 kwartier van mijn ouders en werk af. Als ik daarover begin wordt iedereen elke keer super boos op me en hebben zij liever dat ik tijdelijk daar kom wonen tot ik in Nederland een huis heb. Maar dat wil ik niet!! Ik wil gewoon een huis voor mijn vriend en ons kindje en niet dat ik met iedereen rekening moet houden. Het liefste woon ik natuurlijk ook maximaal een kwartier/half uur van mijn familie af, maar als dit een tijdelijke oplossing is dan wil ik die aangrijpen! Mijn vader snapt dat niet en wordt er steeds boos om en ik krijg er echt hoofdpijn van. <br /><br /></p><p>Ik neem aan dat iedereen in zo’n situatie zou kiezen voor het gene wat wij willen toch? Ik krijg het ze gewoon niet uitgelegd en ik wordt er echt verdrietig van en heb het gevoel dat ik alleen sta op dit moment. <br />sorry voor mijn lange verhaal, maar ik kan dit echt bij niemand kwijt en ik zit er echt zo erg mee...?</p>