<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik heb niet echt een vraag ik moet gewoon even van me afschrijven denk ik. Op dit moment ben ik 37 weken zwanger en vanochtend zijn we wezen kijken bij een kinderdagopvang, we hebben hier al heel wat gestress van gehad, althans ik. Ik werk namelijk flexibele dagen, wel krijg ik op tijd een rooster dus ik weet zo'n 4 weken van te voren wel waar ik aan toe ben. We konden nergens een opvang vinden die flexibel opvangt. Nou om een lang verhaal kort te maken: we hebben er 1 gevonden waar je minimaal 2 weken van te voren aan moet geven wanneer je kind komt. Prima allemaal. Maar nu waren we er vanochtend om te kijken en ik merk dat ik nu al gestresst en emotioneel raak door de gedachte dat ik onze dochter daar straks heen moet brengen. Het is maar 1 a 2 dagen in week maar toch..vind het allemaal wel wat hoor. En dan moet ze nog geboren worden. Het zullen de hormonen wel zijn haha. Meer mensen hier last van? Misschien stel ik me ook wel een beetje aan, maar heb de laatste tijd ook heel erg het idee dat ik alles alleen moet doen en uitzoeken en nog moet regelen en mijn man die heeft zoiets van het zal allemaal wel alsof alles aan komt waaien ofzo. Maar ook dat zullen de hormonen wel zijn ?? </p><p>Groetjes, een nu al gestresste bijna mama</p>