Sinds mijn laatste miskraam (de 5e) ben ik erg onregelmatig ongesteld. Daarom ben ik ovulatietesten gaan gebruiken, Maandag twee weken terug had ik m'n eisprong, pas op dag 22 na de vorige menstuatie. Vanaf afgelopen woensdag heb ik iets roze met afvegen. Vreemd, want ik verwachtte mijn menstruatie pas gisteren of vandaag. De afgelopen dagen steeds 1x per dag licht roze met afvegen, maar meer niet. Vandaag een test gedaan: zwanger! De vorige twee keer ging het precies zo en toen was het fout. Eigenlijk was het direct gestopt met groeien, maar was het niet afgestoten en moest ik uiteindelijk gecuretteerd worden. Nu voel ik me zo rot, het voelt niet meer als een kans, omdat de uitslag naar mijn gevoel al bijna vast staat. Zoals mijn gyn zei: het kan altijd nog lukken, maar de kans dat het fout gaat is (inmiddels na 5 miskramen) groter dan dat het goed gaat. En dan nu al die rozige afscheiding. 1 + 1 is dan toch wel 2? Ik ben er erg verdrietig van en baal dat ik me ditzelf weer aan heb gedaan.