stress stress stress

hallo allemaal

De klok tikt maar wat mij betreft te langzaam op dit moment. Moet tot 1 uur wachten en dan ga ik het ziekenhuis bellen. Vanmorgen potje ingeleverd. Het is dan altijd een week wachten. Zegt de vrouw achter de balie de uitslag is om elf uur bekend dan kan je bellen met de poli. Huuuh heb ik dan altijd voor niets en week gewacht ben ik gek geworden of klopt het verhaal niet. Nou ik hoop dat ik niet gek geworden ben en het verhaal gewoon klopt. Want de zenuwen gieren door het huis. De stress zakt in mijn tenen of heet dat de moed zakt in je tenen mmmmm toch wel een beetje gek geworden dus!!!!
                     mmmm ik ga zo even bellen en hoop antwoord te krijgen.....

liefs rozemarijn

heeee meiden

Daar ben ik dan eindelijk en natuurlijk zonder uitslag        daar wordt je toch niet echt blij van moet ik nog langer wachten en stressen mmmmm.
Ik vond het vreemd dat het meteen bekend was. De gyn was ook nog eens aan het opereren en ze mogen zo wie zo geen uitslag geven zonder dat de gyn er alles van weet en er overleg is gepleegt. Maandag dus de uitslag. En toch ga ik vrijdag lekker eigenwijs bellen wie weet weten ze het dan wel              
ik laat het weten hoor!!!!!!!!

liefs rozemarijn

hoi hoi

Vrijdag mmmm ik ga het ziekenhuis weer bellen. En wat denk je kunnen ze de gegevens niet vinden      of ik vanmiddag om 13:00 weer terug wil bellen. aaaaaaah weer stress hier wordt ik echt niet blij van. Ze kon niet met zekerheid zeggen of de uitslag al binnen was. Ik hoop toch wel en dat die super is zodat we een super weekend hebben. mmmmm wat een toestand      maar we gaan even heel veel positieve poppetjes er tegen aan gooien we blijven positief het is heus wel goed                                              zo nu even wachten tot het 13:00 is dan kan ik niet meteen antwoorden want ik moet vanmiddag werken.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan