<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Ik vroeg me af hoe jullie omgaan met stress tijdens de zwangerschap? Ik vind dit namelijk best moeilijk. </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Ik heb niet zozeer stress over de zwangerschap zelf maar andere dingen die momenteel spelen. Ik ben n behoorlijke controlefreak en 10 december moet mijn contract verlengt worden. Het is bijna zeker dat dit niet gaat gebeuren omdat t bedrijf waar ik nu werk overgenomen gaat worden. Hoezeer ik ook tegen mezelf zeg niet te stressen en dat de zwangerschap en de baby nu het belangrijkste zijn, merk ik dat dit toch gebeurd. Vooral Savonds op de bank, dan komt t gepieker omdat straks alles weer via t uwv moet (al vaker problemen mee gehad), gaat t allemaal wel goedkomen. T zal allemaal wel weer fout lopen en lang duren etc... Ik voel m’n hartslag telkens weer omhoog gaan en wil dit niet. Hebben jullie tips voor mij?</span></p>