stress,zenuwen enzovoort!!

ik ben de hele dag al niet te houden..heb al 10x mijn tas opnieuw ingepakt..blijf maar twijfelen wat ik moet aandoen tijdens de bevalling!
de vorige keer lag ik al in het ziekenhuis en had ik een pyama met lange mouwen aan..nou prima te doen todat ik een weeen storm kreeg toen had ik het toch warm!!! ook had ik de vorige keer een gewone ronde halsopening en he voelde soms alof ik stikte..heel vaag maar dit keer maar een v-hals!
ook heb ik mijn lekker zittende kleding en ondergoed in de wasmiachine zitten..wel zo fijn natuurlijk!

verder wil ik het liefst het hele huis van boven tot onder poetsen..maar dat krijg ik dus echt niet voor elkaar (HELAAS!!!) straks is er een vreemde dame van de kraamzorg in huis en wil niet dat ze wat stof ziet (hormonen??!!)
ik heb net toch wel even met pijn en moeite een doekje door het bovenhuis gehaald (donkere meubels op slaapkamer..dus drama met stof!) voelt toch voor mezelf iets fijner,alleen nu mag ik het weer bekopen met alle pijn!
mijn moeder komt straks al hierheen..die zou nog even de badkamer en wc onderhanden nemen (wat moet je toch zonder zoon mamsie!) die is ook in alle staten hahaha!
bij allebei de oma's zijn de zenuwen van het gezicht af te zien ook!
mijn vriend houd zich wel nog rustig..maar dat zal snel veranderen als ik daar op een bed lig ;-)
de dag vliegt maar niet voorbij..zal nog lang duren..en of ik zal slapen ??? denk het haast niet..doe ik al met veel pijn en moeite..maar goed als ik maar wat rust!
denk het volgende wat ik hier schrijf is dat ik bevallen ben..heel raar idee!
maar ook ontzettend fijn dat het EINDELIIJK zover is!!!

voor jullie allemaal alvast heeel veel succes met de aatste loodjes! en ben zeer benieuwd wie mij gaat volgen!!!

Liefs Kim
38wkn2dgn

Hoi,

Heel erg veel succes!!Eindelijk is het dan zover voor je!!
Ik zou die stofjes in huis lekker laten liggen voor de kraamzorg!!Hihi,daar zijn ze voor!!Als het ergste maar weg is,toch!!??
En tja,wie zal de volgende zijn?Wisten we het maar van te voren,dat scheelt een hoop spanning zeg!

Suces!

Groetjes Elma

Ohhhhja! Zo herkenbaar, dat van die stofjes ;-)

Verder, probeer wat te rusten. Da's echt belangrijker dan stof! En heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen. Dan mag je morgen je jochie in je armen houden. Wat speciaal.

Succes morgen! Probeer je een beetje te ontspannen en vertrouw op je lijf. Het komt vast allemaal goed en..hoe beter jij je ontspant, hoe beter de bevalling verloopt. Adrenaline werkt de boel tegen.. Hoop dat je vannacht een beetje slaapt.
x Taraneh

Herkenbaar wel, maar mijn mams had er meer last van dan ikzelf, hihi. Maar probeer het nu bij te houden want mams had haar schouder uit de kom en moet kalm aan doen.
Maar kan het redelijk bijhouden en dat voelt idd wel weer goed naar de kraamverzorgster toe.
Meid, heel veel succes morgen en zet hem op!!!
En slaap lekker voor vannnacht!!

Terug
Bovenaan