<p>Dag dames,</p><p>De laatste tijd ervaar ik mega veel stress en het feit dat ik weet dat dat slecht is voor de baby, maakt het niet veel beter. </p><p>Ik heb een zoon van 16 maanden, die eigenlijk altijd ziek is. Hij heeft iedere 2 weken oorontsteking en doordat zijn weerstand bagger is, krijgt hij ook alle andere virussen extreem hard op z'n dak. Dit resulteert erin dat hij nu al 3 weken echt goed ziek is (niet eten op vorige week 3 dagen na, slecht slapen, etc). Nu heersen de waterpokken ook nog op de opvang en zou hij die (incubatietijd meegerekend) waarschijnlijk volgende week er ook nog bovenop krijgen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik hang steeds aan de telefoon met de huisarts, maar het enige wat die aangeeft is weerstand opbouwen. De stress die ik hiervan heb is echt onhoudbaar aan het worden, laat staan het niet slapen. Ik ben inmiddels 22 weken zwanger er loop dus flink op m'n tandvlees. Iemand tips anders dan "op je strepen staan"? Dit doe ik namelijk al maanden, maar naast een doorverwijzing voor buisjes kunnen ze niks voor me betekenen.. </p><p>Het is al fijn dat ik hier even van me af kan schrijven! </p><p> </p>