stress

hallo iedereen.

Ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen. Ik ben Inge, 22 jaar en 18 weken zwanger van ons eerste kindje. In het begin van mijn zwangerschap zijn mijn vriend en ik begonnen met het kijken naar een koophuis, toen we de hypotheek aanvroegen bleek ineens dat ik een lening van 10000 euro op mijn naam had staan. Ik was toen 8 weken zwanger en al heel bang dat het mis ging en nu bleek dus dat mijn ouders op mijn naam en een vervalste handtekening een lening hadden af gesloten die zie niet van plan zijn om terug te betalen. Nu lees ik in sommige boeken dat door stress de baby straks snel gespannen kan zijn of andere klachten. Door alle rechtzaken die op dit moment spelen en de verhuizing ben ik heel erg bang over wat voor invloed dit heeft op mijn kindje. Tot nu toe is alles goed en klopt het hartje geweldig. Zijn er nog meer vrouwen die zoveel stress hebben gehad en toch een gezond en vrolijk kindje hebben gekregen?

groetjes inge
 
stress is bij iedreen anders tijden me 1e zwangercshap had ik oook heeeel veel stress me vriend en ikke uit elkaar ik had geen woning meer geen inkomsten meer noem maar op echt het ergste wat je kan bedenken overkwam mij me vader stierf dus alles kwam ineesn ik ben toen niet veel aangekomen omdat ikz oveel stress had toen de kleine geboren werd woog ze 3165 gram en ze was echt zoeter dan zoet huilde nooit alleen als ze honger had en echt alsof z evoelde van ooh mamam heeft al heel veel aan haar hoofd dus het enige wat ik kan zeggen is probeer minder te stressen al weet ikd at dat dat heel slecht gaat verder veel suc6 met je zwangerschap
 
Beste Inge...

Ik was ook bang toen ik zwanger was dat alle stress op mijn baby zou slaan. In die tijd had ik ook ontzettend veel stress, veel ruzie in de famillie e.d. Nu hebben we een kern gezonde zoon van 9 maanden. Hij heeft er helemaal niets aan over gehouden. Stress is natuurlijk niet goed voor een baby maar in sommige gevallen kan het niet anders.Ik hoop dat je er wat aan hebt. Heel veel succes met je verdere zwangerschap.

Liefs Nicolle
 
ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook ontzettend veel stress gehad, omdat we bezig waren met ons huis te verbouwen en dan echt heel het dak eraf..en de muren gedeeltelijk gesloopt. we hebben alles afgekregen voor onze dochter geboren werd en ondanks alle stress van toen, is het een super makkelijk kind. ze huilt nooit en is totaal relaxed.
 
Terug
Bovenaan