ja soortgelijk hier. maar tot nu toe gaat het goed. had ook rood bloedverlies en was wat ziek erbij. de ha heeft me doorverwezen naar de gyn. deze maakte een echo maar was toen net 5,5 week. hij kon er nog niet veel over zeggen. bloed laten prikken, 2 keer in een week om het hcg gehalte te bepalen. deze was iets omhoog gegaan maar niet veel. je kan namelijk bloed verliezen bij de innesteling.
ondertussen verloor ik bruin bloed, had bruine afscheiding. Dan heb je echt het gevoel dit gaat niet goed. De gyn. was erg nuchter en zei ook dat we er rekening mee moesten houden dat dit het voor stadium kon zijn van een MK.
op 8 weken mochten we terug komen, de dag ervoor had ik nog echt rood bloed verlies. Wat een stress. Maar de echo was goed!! hartje kloptje en alles ziet er goed uit. De gyn. feliciteerd ons!! En hij zei, nu gewoon gaan genieten.
Bloed verlies is niet normaal, maar het komt bij sommige vrouwen de hele zwangerschap voor. zolang je er geen menstruatiepijnen bij hebt schijnt het niet erg te zijn, maar je moet wel iedere bloeding serieus nemen en aan je gyn. of vk melden.
succes!! hoop dat bij jullie ook alles goed gaat.