Stress

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Overal staat dat je er niet te veel mee bezig moet zijn als je zwanger wilt worden. Hoe doe je dat?! Wij zijn vanaf 5 december gestopt met de pil, en ik weet ook wel dat het een jaar kan duren.... maar ik kan er alleen maar aan denken, haha. Soms zelfs misselijk en buikpijn, maar 99% kans dat dat psychisch is. Hoe gaan jullie daar mee om?
Groetjes Rianne

He RianS,

Ik had het de eerste 2/3 maanden ook heel sterk hoor.. Dat stressen dingen voelen..Maar het is ook allemaal spannend natuurlijk..
Maar dat neemt wel af zodra je eraan gewend bent dat je van de pil af bent en bezig bent voor een kindje :D
Laat het los..Het komt wanneer het komt.

Succes!

Heb helaas geen tips voor je,hoe je er minder mee bezig moet zijn. Ik ben er ook (te)veel mee bezig.
Wij zijn al vanaf februari bezig.
sterkte

Hee Rian,

Nou ik kan je ook helaas geen tips geven hoe je er niet mee bezig kan zijn.
Wij zijn al sinds december 2008 gestopt met de pil, en ik heb zelf het idee om zwanger te worden elke maand steeds groter wordt.

Ik heb wel besloten vanaf januari geen ovulatietesten meer te gebruiken, ik hoop er dan toch iets minder mee bezig te zijn.

Succes!

liefs chantal

Hee Rian,

Nou ik kan je ook helaas geen tips geven hoe je er niet mee bezig kan zijn.
Wij zijn al sinds december 2008 gestopt met de pil, en ik heb zelf het idee om zwanger te worden elke maand steeds groter wordt.

Ik heb wel besloten vanaf januari geen ovulatietesten meer te gebruiken, ik hoop er dan toch iets minder mee bezig te zijn.

Succes!

liefs chantal

Ik ben 4 december met de pil gestopt en ben er ook bijna de hele dag mee bezig. Ik probeer telkens te bedenken dat het komt als het moet. Meer kun je volgens mij niet doen ;)

Hoi hoi!

Ik herken je gevoel wel. Wij zijn in augustus gestopt en ook ik voelde van alles en was er continue mee bezig. Iedereen zegt wel dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar dat kan je toch niet uitschakelen zodra je de stap van stoppen met de pil genomen hebt. Maar geloof me....het wordt vanzelf minder. De eerste maand als je ongesteld wordt baal je verschrikkelijk, de twee maand ook en daarna wordt het al snel een gewoonte. Maw je staat er steeds nuchterder in. Ook als je dit forum regelmatig bezoekt dan lijkt het wel of het normaal is om langer te moeten wachten. Natuurlijk hoop ik voor je dat het bij jou meteen raak is, maar wees in ieder geval gerust; dat continue ermee bezig zijn, wordt vanzelf wel minder

Dank je wel voor alle lieve berichtjes.... ik moet gewoon geduld hebben. Haha...
Je hoort vaak dat mensen zwanger worden als ze op vakantie zijn, dusse misschien moet ik gewoon een holiday boeken :)

Terug
Bovenaan