stress!

he meiden!!

Vraagje! hoe voelt voor jullie banden pijn?

Want ik heb met de week meer buikpijn krijg ik het idee en ik wil mezelf niet gek maken.

maar! ik heb nog geen hartje gehoord bij de verloskundige en heb pas over 2 weken mijn volgende controle en ik heb 3 weken geleden me laatste echo gehad!
en het duurd te lang!! ik ben echt een beetje aan het panieken en ik durf niet goed te bellen met verloskundige want ik wil ook weer niet als een zeur en stresskont over komen.

zou iemand misschien banden pijn kunnen omschrijven dan weet ik of het het zelfde voelt :)

alvast bedankt!!
Dikke kus! amanda de streskip

Hey stresskip

Je kan ten alle tijde de VK bellen hoor, ze zijn wel wat gewend dus je komt vast niet snel als zeikerd of aansteller over. Ik heb bij de VK ook nog nooit het hartje gehoord ( ben nu 16 weken ) maar heb zelf zo'n angelsounds besteld op babybeats.nl daarmee kan je zelf het hartje zoeken! Is absoluut niet schadelijk voor de baby ( heb ik nagechecked) en bij mij was ie met 12 weken na even zoeken al te vinden dus ik vindt 't wel een aanrader. Ik had 'm 1 werkdag na m'n bestelling al binnen. Dan zou je zelf 's kunnen luisteren als je 's onzeker bent.

bandenpijn.. heb er zelf niet veel last van gehad dus kan het niet echt omschrijven.

Succes en schaam je niet om te bellen! gewoon doen

kus

het is aan de onderkant en zijkant en het voelt een beetje alsof je ongesteld moet worden.

Trekt vaak door naar me benen.

@joycesdh: Toen ik het mijn moeder liet zien heeft ze m gelijk voor me besteld :) echt te gek!

lastig.
bandenpijn voelt na mijn idee als:

als of iemand in je buik ineens aan iets trekt. ja moeilijk te omschrijven misschien. alsof iemand een spier ineens aantrek lang voorwerp.lastig om uit te leggen.
uit gelegd in gebaren een elastiek voor je buik houden(bij mij is dat aan een zijkant voor op de buik) en die elastiek dan uitrekken. dat gevoel heb ik in me buik. vaak bij een beweging, dat kan al bij een lichte beweging zijn.
groetjes

Bandenpijn voel ik idd aan de zijkanten, maar ook wel een beetje onderin. Als ik dit voel dan niet de hele dag, maar eind van de middag/avond.

Wat lief van je mams!!! Hopelijk heb je hem snel binnen. Het lijkt me wel bijzonder om het in huis te hebben, maar momenteel gaat iedere cent in de verbouwing. Hoe eerder we klaar zijn, hoe beter!!!

Liefs grote broer

@ grote broer! Zo is dat bij ons op t moment ook! Iedere cent gaat in de verbouwing en een 2e auto erbij!! Hoe sneller klaar hoe beter!!! Wanneer denken jullie klaar te zijn?

Terug
Bovenaan