Stress

Hallo,

Hoe gaat het bij jullie op het werk? Kunnen jullie het allemaal nog wat aan?
Ik denk dat het voor mij tijd is om wat rustiger aan te gaan doen, zat er gister even helemaal door heen. Ik werk als secretaresse en ik ben wel wat gewend qua drukte en schakelen tussen verschillende (spoed)klussen. Maar op de één of andere manier lukt het me nu niet meer. Ik vind het zelf best moeilijk om er aan toe te geven, dat mijn hoofd nu zelfs al niet meer meewerkt haha. Maar helaas krijg ik van de hoge werkdruk ook wat lichamelijke klachten. Aan het einde van de werkdag staat mijn buik strak en de fietstocht naar huis is geen pretje. Door de aankomende overdracht van mijn werk heb ik er eigenlijk weer een klus bij en t lukt me gewoon niet meer. Toen ik gister thuis in tranen uitbarstte heeft mijn vriend gelukkig goed op me in gepraat en ik denk dat ik morgen maar met mijn leidinggevende moet praten over wat ik nu alvast kan gaan overdragen. Ik wil wel proberen mijn 32 uur te behouden, want anders moet ik ook weer eerder met verlof, wat ik liever niet wil.
Ik ben normaal een echte doorzetter, maar nu ik mijn lichaam deel met iemand anders, moet ik er toch echt beter naar gaan luisteren...

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt. Iemand die zich herkent in mijn verhaal?

Groetjes!
 
Oja, wat ik nog vergat te melden. Toe ik gister afgepeigerd op bed ging liggen, maakte de kleine mijn dag weer helemaal goed door als een wilde tekeer te gaan :) Het schopte en sloeg en mijn hele buik ging heen en weer. Had de tranen in de ogen (die hormonen ook...), zo blij was ik met die lieve reactie!!
 
Hey Yvanka,