Stress

Vandaag even op het werk onder behoorlijke stress gestaan, voel me nog belabberd! Hoop dat het geen invloed heeft gehad op ons kindje. Heb donderdag een echo en vind het nu nog spannender!!!

Vorige keer een miskraam gehad wrsch door stress/ verdriet ivm overlijden familielid.

Dus duimen jullie mee???
Liefs Bowi

Hej meis, Wat jammer dat je je zo gestrest voelt, misschien is t een idee om voor jezelf of hier van je af te schrijven waarom je je zo voelt of hebt gevoelt. Vaak lucht t op of kun je er daarna op een andere manier mee omgaan of naar terug kijken..Je kan hier alles tegen ons zeggen hoor!!
Sterkte! Groetjes Yvette

Hey Bowi
Probeer ergens je afleiding in te zoeken, plan leuke dingen in met vrienden of familie of ga sporten.
Ben ook een stresskipje en ga lekker paardrijden als ik me een beetje gestrest voel en probeer veel tijd met vrienden door te brengen en met ons gezinnetje natuurlijk. beetje afleiding en lachen doen me altijd goed. En als je ergens heel erg mee zit is het altijd goed om met iemand te praten misschien iemand uit je buurt of met de huisarts of een andere professional.
Hier kan je het natuurlijk altijd lekker van je afschrijven om je hart te luchten of om adviezen te vragen.
Succes Groetjes

Terug
Bovenaan