Stressen begint weer!!!

A

Anoniem

Guest
Als het net zo als vorige maand gaat (cyclus 30 dagen) dan heb ik 13 nov. mijn NOD.
En ja hoor, ik ga me weer van alles in het hoofd halen/voelen. Allerlei dingen
waar ik me aan vast kan klampen, om maar te denken dat ik heel misschien wel zwanger zou kunen zijn. Mijn tepels zijn gevoelig (maar ja, dat had ik de vorige keren ook en werd toen dus keurig ongi!) Wat er nu nieuw bijkomt is dat ik mijn urine wat sterker vindt ruiken (sorry). Wie herkent dit ook?
Elke maand neem ik me voor om mij niet gek te laten maken.. Maar het lukt NIET!
Ik weet dat velen dat met mij hebben....daarom is het hier ook zo geweldig om dat met elkaar te delen. Dank je!!

Iedereen die ook weer in zo'n afwachtende periode zit: succes!

Liefs Esther

hoi Essie

mijn NOD is ook de 13e!
Ik ken je gevoel. Hoewel ik het wel steeds erger krijg. We zijn nu in ronde nummero 7 en wordt elke keer als ik toch ongi wordt meer en meer depri.En inderdaad speelt er van alles door je hoofd. Ik durf amper een wijntje te nemen bij het eten want veronderstel...
Mijn man zegt steeds dat ik geduld moet  hebben en dat  alles wel goed komt. Maar  soms denk ik... misschien raak ik wel nooit in verwachting... Ofterwijl ik maak mezelf  gek.  En vooral een week voor de NOD.
Ik krijg wel steeds meer rare dingen, vollere borsten met  hyper-gevoelige tepels, ben sinds maanden misselijk en heb een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik. Maar ja, misschien dat een aantal dingen gewoon van de zenuwen komen en de rest van de hormomen die op orde komen.

Zucht.... wordt soms moe van mezelf....

Maar we gaan op naar zondag!! Ben benieuwd !!!!!!!!!!

Liefs
DiSilva  

Hallo meiden!!

Ik heb precies het zelfde ik mijn NOD 17 november en ik moet nog meer dan een week maar ik word nu al niet goed van mezelf.
En andere mensen maar zeggen, je moet er niet te veel aan denken, het komt vanzelf. Mijn mannetje zegt ook: geduld hebben, het komt allemaal goed. Maar mijn grote vraag is dan: WANNEER DAN??

Helaas van mijn geen goede tip! Alleen dat we toch moeten afwachten en alle vage klachten die we deze week "echt" hebben of dat we dit ons inbeelden. Ik weet het niet meer. Ik kan alleen zeggen: Veel sterkte en ik duim voor iederen!! Dat we maar gezellig naar het juli forum kunnen

Veel liefs,
Natalie

Terug
Bovenaan