Striae altijd blijvend?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik dacht dat t mij bespaard zou blijven maar in de laatste paar weekjes heb ik toch wat striae ontdekt rondom mijn navel...
t Zal wel niet maar zijn hier dames bij wie het na de bevaling toch geheel of gedeeltelijk weggetrokken is??? Vind t ook zo'n vreemde plek...

Groetjes Lotte
(39+6)

Hoi hoi,

Helaas je komt er niet meer vanaf! Ik heb het op mijn borsten van mijn eerste zwangerschap en ze gaan helaas niet meer weg. Ze worden wel lichter in de loop van de tijd, bij mij zijn ze nu wit.

Ik heb het gelukkig niet op mijn buik (klop het direct af) maar je weet nooit wat deze zwangerschap nog doet. Ik smeer wel als een gek en bij de vorige zwangerschappen heb ik het zo gered.

Wel spannend jij kunt echt gaan aftellen! Voel je je voor de rest wel goed?

XX Daantje 26 wk 3e kindje

Het verdwijnt niet meer helaas, maar omdat je buikt straks weer wat meer in elkaar trekt, zeg maar, wordt het wel een stuk minder zichtbaar.
Ik heb ook van beide zs striae rond mijn navel over gehouden.
Sil

Nee, ze blijven altijd het bewijs van je zwangerschap, maar ze verkleuren wel mooi wit (bij mij dan) en dus valt het wel mee hoe goed zichtbaar ze straks zijn.

ehmmmm, helaas idd ze blijven zitten waar ze zitten, worden idd wel wit maar het blijven blijvende herinneringen aan je kleine wonder.

liefs linda

Het is een scheurtje in je huid en dat zal altijd zo blijven MAAR wees gerust ze kleuren wel bij hoor, ze worden minder rood en minder breed enzo maar helaas gaan ze nooit helemaal weg..

Terug
Bovenaan