Striae smeersels deel 2

Ik ben benieuwd naar hoe het inmiddels gaat met het smeren tegen de striae? En aangezien er weer wat ervaren moeders bij zijn gekomen kunnen zij ons 'beginners' misschien een tip geven? Op dit moment smeer ik 's ochtends en 's avonds Weleda zwangerschapsolie of Palmers Skin Therapy Oil en tot op heden gaat het nog prima.
 
Hoihoi, hoeveel weken ben je?? Ik had tijdens de 1e zwangerschap tot een week of 35 nix geen last, dus jubelstemmeing, en opeens begon t gigantisch te jeuken, wat dus kwam doordat de huid ''scheurde''.Klinkt erg maar doorhet oprekken gaat de huidstructuur dus echt kapot.Ik had ook echt een mega dikke buik hoor. Bij de 2e dacht ik, erger kan t niet worden, nou, wel dus hahaha.Tot over mn navel, brrr.maar goed.Ik heb eerlijk gezegd slecht bindweefsel dus heb daarom wel meer last denk ik.Iig is t goed lekker 2x per dag te smeren en olie is altijd goed.Dat houd de huid echt soepel.
 
Ik heb me gek gesmeerd met olie, maar ondanks dat ben ik toch van links naar recht opengebarsten. Beetje jammer, maar ik kan er nu niks meer aan doen. Wel blijf ik smeren zodat het onderhuidse weefsel toch soepel blijft...
 
Oh, klinkt allemaal toch vreselijk... Ik ben nu 26+3, dus ik heb nog even te gaan, maar ik ben dikker geweest in het verleden (vooral in het midden, echt een appelfiguur...) dus ik hoop dat dat mijn redding gaat worden ;). En uiteraard weet ik ook wel dat er in principe niet tegenop te smeren valt, maar het kan geen kwaad, dus waarom niet...
 
Achja, smeren is altijd lekker ;) Mijn meisje vind t geweldig om mijn buik in te kledderen....schattig
En een klein stukki ontspanning ook, want ik moet er ff verplicht voor gaan liggen... We spreken elkaar over dit thema wel in een paar weekjes...hihitot daarheen duimen draaien ;) Ik hoop toch echt dat ik dít keer écht niet nóg meer krijg...
 
Hahaha, ik dacht dat ik de enige was, ik vind die van Weleda ook echt vies ruiken! Vooral in het begin van mijn zwangerschap was het niet te harden! Nu ben ik er aan gewend, maar ik gebruik em daarom alleen maar 's ochtends (en dan een luchtje erbij) en 's nachts gebruik ik die van Palmers, die ruikt een heel stuk beter!
 
Hoi hoi,

Ik heb bij de 1e de Nutri Rich Oil (abrikozenpitolie) van Nutrimetics gebruikt. Had een giga buik maar geen streepje te zien. Weet natuurlijk niet of het aan de olie lag maar gebruik hem nu zeker weer. Mijn buik is ook nu al weer erg dik, tot nu toe gaat het goed, maar ja, we moeten nog eventjes. Ook mijn borsten smeer ik daarmee in of met mijn dagcreme, die helpt ook goed. We blijven smeren, smeren en smeren, hihi.
 
Terug
Bovenaan