Striae smeersels

Heeft er iemand goede ervaring met een striae creme of olie? Ik weet wel dat het waarschijnlijk niks zal helpen, maar ik wil toch mijn best doen om het te voorkomen... Alle tips zijn welkom :)!
 
hoi,

Ik heb bij mijn zwangerschappen nooit wat gebruikt, heb ook geen striae gekregen., ondanks dat ik een paar x rond de 20 kg ben aangekomen.
Volgens mij heeft het ook met de elasticiteit van je huid te maken
Maar idd het kan nooit geen kwaad om te smeren, is ook wel lekker toch ?
 
Het schijnt dat vrouwen na hun 30ste er minder last van hebben dan voor de 30. Ik heb er enorm last van (ben 26) dus voor mij gaat het wel op. Terwijl ik maar 5-10 kilo steeds aan ben gekomen.
 
Hoi,

Bij mijn 1e zwangerschap (ik was toen 26) heb ik zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Ik weet niet zeker of het daar van kwam maar ik heb geen enkel streepje striae gekregen terwijl mijn buik wel behoorlijk was!
Misschien een tip dus....
 
Hoi hoi,

Heb zelf bij de 1e de Abrikozenpitolie van Nutrimetics gebruikt. Ben in totaal ruim 30 kilo aangekomen en geen streepje er aan overgehouden. Begin dus nu ook vast weer met het smeren. Het is echt een topper, overal goed voor. Nina heeft als baby ook alleen maar deze olie op haar huidje gehad ipv Sudocreme. Ook zij heeft nooit last gehad van luieruitslag of iets dergelijks.
 
Ik ben een kilo of 10 dikker geweest dan dat ik nu ben, dus ik hoop dat er enige rek in mijn buik zit ;). Ben gewoon begonnen met smeren met normale bodylotion all-over, en Tummy Butter van Mama Mio (dúúr!!) op mijn buik en borsten, maar dit weekend ga ik de zwangerschapsolie van Weleda kopen, ik heb daar veel positiefs over gehoord.
 
Terug
Bovenaan