Striae vagina

<p>Hoi! </p><p> </p><p>Helaas heb ik net zoals heel veel vrouwen last van striae aan de onderkant van mijn buik. De strepen zijn dan ook echt fel rood/paars en niet te missen. Echter liep ik zojuist uit de douche en zag toen tot mijn verbazing in de spiegel dat de striae ook volledig doorloopt op mijn vagina.. Ik ben 34+3 dagen zwanger en voel de laatste tijd ook veel druk daar beneden. Zou het gezwollen zijn door het indalen? Ik kan er op internet namelijk niet veel over vinden...</p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties..</p><p> </p><p>Grts,</p><p>ilse </p>

Hey! Ik heb destijds met dezelfde verbazing gekeken. Volgens mijn verloskundige hoort het erbij ? ik moet zeggen dat ik wel hele brede en inderdaad paars/rode strepen heb. Niet zo mooi jammer genoeg ? maar het is zoals het is....

[quote quote=10480653]Hey! Ik heb destijds met dezelfde verbazing gekeken. Volgens mijn verloskundige hoort het erbij ? ik moet zeggen dat ik wel hele brede en inderdaad paars/rode strepen heb. Niet zo mooi jammer genoeg ? maar het is zoals het is….[/quote]
Dank voor je reactie! Hier idem.. ik schrok me een hoedje! Voel me nu overigens niet meer alleen ?

Ik was me toen ook helemaal rot geschrokken ? Ik smeerde die strepen ook maar in met olie ? en nu maar hopen dat ze snel weer wegtrekken (lichter worden)

Terug
Bovenaan