<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben op dit moment bijna 25 weken zwanger. Sinds het begin af aan smeer ik me dagelijks in met een voedende creme. Maar helaas heeft dit niet geholpen om striemen te voorkomen.. Ik heb ze echt overal; borsten, dijen, bovenbeen, billen en zelfs op de zijkanten van mijn buik wat overloopt tot mijn rug. Nou ben ik ook heel wat aangekomen en heb er ook genetische aanleg voor. Ik weet dat ze niet te voorkomen zijn en dat je ze nooit 100% weg zult krijgen, maar wat helpt er nou een beetje om ze te vervagen of minder te laten worden? Ze zijn nog rood bij mij dus ‘wel beter behandelbaar’ heb ik gelezen. Het enige wat helpt is vitamine A zuur maar aangezien ik zwanger ben en nog borstvoeding wil geven mag dit absoluut niet, en ik denk dat ze tot die tijd veranderen in rotte witte streepjes. Mijn vraag is dus wat kan ik nu nog anders doen? Iemand ervaring bij rode striemen? Bio oil, helpt dat zo ja welke? Ik ben pas 20 en het maakt mij zo onzeker over mijn lichaam.</p>