striae?

hai allemaal,

ik zit met een vraag is het mogelijk dat ik ( ben nu bijna 16 weken zwanger van de 2e) nu al last van striae begin te krijgen en wat kan ik er aan doen?

ik vind het zelf wel erg vroeg of hebben meer mensen hier zo snel al last van..
ik hoop antwoord te krijgen want ik zit hier eigenlijk best wel mee...

groetjes chantal
 
Ik gebruik een hele dure creme, het is van collistar en je kunt het bij de Douglas kopen. Met kortingskaart 36 euro en je doet er een week of 8 mee. Ik ben nu 35 weken en heb het nog niet. Ik ben wel begonnen toen ik wist dat ik zwanger was want mn moeder heeft het ook heel erg. Ik hoop dat het ook bij jou helpt.

Liefs Eefje
 
Striae is erfelijk bepaald, je kan je gek smeren maar dat zal weinig helpen!
Als je moeder het had zal jij het waarschijnlijk ook krijgen..helaas.
Wel maakt het uit of je jong zwanger bent, je huid rekt dan minder mee waardoor je meer kans op striae hebt!

Groetjes Jose
 
ik sluit me aan bij Jose. Al die smeersels is pure geldklopperij. Striae wordt met de jaren wel minder. Van lelijke donkere strepen worden het vanzelf lichte streepjes.

Het ligt puur aan de rekbaarheid van je onderhuid en daar kan geen smeersel bij of wat aan doen.
 
Ik heb ook hele goed ervaringen met de anti striae van collistar. Dat wil ik wel effe zeggen. trek je niks aan van mensen die zeggen dat niks werkt. Er komen steeds nieuwe en betere producten opde markt.

Ik heb het gebruikt direct na mn vorige zwangerschap en de schade werd echt een stuk minder, en mn huid strakker. Nu gebruik ik m ok weer en heb er nog geen strepen bij.

groetjes anneke
 
Doen die creme, het is bijna de enige die je tijdens je zwangerschap mag gebruiken. Ik ben ook erfelijk "belast" maar nu met 37 weken nog geen streepje.

Er is wel iets tegen te doen hoor. Mocht je het toch krijgen kun je het grootste deel weg laten laseren na de bevalling.

Liefs Ellen
 
Als het echt helpt, dan mag je mij vertellen hoe je iets wat je op je huid smeert tot in je onderhuid gemasseerd krijgt. Is echt onmogelijk! Voelt misschien wel goed voor je huid, maar verder dan de opperhuid komen die smeersels niet hoor.

maar ja, zal iedereen wel anders over denken. Ik hou de centen liever in mijn portemonnee.

ps. als je moeder er last van heeft gehad, wil dit niet zeggen dat je automatisch erfelijk belast bent. Je hebt altijd 50/50% kans.
 
Sluit me aan bij * . En ik smeer ook hoor :) , maar gewone Etos buikcreme. Het is inderdada zo dat het om scheurtjes in een diepe huidl;aag gaat, het bindweefsel. Echt, dara komt een creme dus niet 9gelukkig maar want als een creme daar kan komen zouden ook allerlei schadelijke stoffen zo je lichaam kunnen binnendringen). En natuurlijk worden de strepen minder, maar dat gebeurt vanzelf door de tijd, of je nu smeert of niet!
 
Terug
Bovenaan