striae

Er is dus WEL iets te doen tegen striae! Het bevat aminozuren die de afbraak van elastine tegengaat. Je moet wel iedere dag smeren omdat je huid het niet zelf tegengaat. Het heeft dus niks te maken met je huid soepel houden of zo. Er wordt gewoon een stofje toegevoegd die je huid zelf niet genoeg aanmaakt als je er aanleg voor hebt.

Het merk is collistar en je kunt het bij de Douglas kopen. Niet heel goedkoop maar ik ken meerdere vrouwen die er heel veel baat bij hebben. Dit wilde ik even delen omdat er veel vrouwen zijn die denken dat er niks aan te doen is. Het is veilig getest.
 
Ik heb ook van die creme gehoord, maar ik vind m zo duur (rond de 38 euro hoor!) ik heb ook gehoord dat dit 1 van de weinige cremes is die echt goede resultaten geeft. Toch denk ik dat ik het nog even op de etoscreme hou vanwege de prijs!
 
hallo Jose,ben benieuwd of het echt werkt hoor.ik pas sinds week 28 striae,ben nu 34 wkn en 6 dgn.wat ik wel weet is dat het vermindert na de zwangerschap.bij mijn zus is het ook veel en veel lichter geworden.ze mogen gewoon niet op de verpakking zetten dat het striae VOORKOMT! want dat klopt voor niemand,wat ze er wel op mogen zetten is:vermindert(na zwschap) zoals bijv.de witte tube van Loreal.succes met de collistar.maar het wil echt niet zeggen dat je geen striae krijgt hoor.als je het niet krijgt ligt dat gewoon aan je huid.ik vind het ook niet erg,je krijgt het nou eenmaal door de zwachap,en mijn kindje is het waard.voel me er niet minder mooi door.echt niet.en mijn vriend zit er ook niet mee.Succes.linda
 
Hoi Jose,


Ik heb ook vanaf het begin collistar gebruikt omdat ik had begrepen dat dit 1 van de weinige cremes was die je baby niet schaden. Ik heb eigenlijk alleen mn onderbuik ingesmeerd (onder mn navel) en wat schetst mn verbazing? Ik heb dus wel striae gekregen, maar alleen nog boven mn navel. Het is paars en het snijdt, bah. Maar ik ben dus ook redelijk overtuigd dat dit spulletje geen bedrog is!

Groetjes Kim 38 weken
 
bij mij werkt de babyolie van zwitsal ook prima,geen streep te zien en ik had een buik daar zeg je u tegen.Nu weer zwanger en ben meteen weer begonnen met smeren en elke ochtend en avond.We zullen zien.
 
Terug
Bovenaan