striae

Hallo ik heb een vraag.
Na een groeispurt van 9 cm en waarschijnlijk deze vier weken weer een flinke spurt van de kleine.
Krijg ik nu last van striae op mijn onderbuik onder mijn navel.
Hebben meer mensen dit en waar smeren jullie je mee in. En het belangrijkste helpt het.
Ik vind het niet erg dat ik het krijg maar als ik het een beetje in toom kan houden dan graag.
Smeerde me voorheen in met babyolie.

Groetjes Jol (29 + 4 dgn)
 
Ik smeer me in met een stick van de bodyshop, cacaoboter. Die is speciaal gemaakt om huid die onder spanning staat soepel te houden. Maar of het echt werkt weet ik niet. Door je in te smeren masseer je wel je huid en dat helpt het meest om hem soepel te houden...

Ik ben nu ongeveer even ver als jij en heb nog geen straie, maar ik geloof dat het erzo in kan schieten als je pech hebt.

De stick kost geloof ik 8 euro en ik smeer er al vanaf 3 maanden mijn buik er iedere keer mee in voor het slapen gaan, hij gaat dus lang mee!

Succes!

 
Ik heb me tijdens mijn zwangerschap iedere dag ingesmeerd met mamma lotion (eigen merk Etos, weet niet of deze naam nog klopt). Maar bij mij heeft het in ieder geval geholpen.
 
Ik smeer nu al maanden met moeder olie van de tuinen, ben 32 weken zwanger en nog geen streepje te zien ondanks verschillende groeispurten! Ontzettende aanrader dus!
Succes, Stephanie
 
Ik smeer al een maand of 5 (ben nu 35 wkn) met de zwangerschaps olie van Weleda, erg lekker voor de massage elke avond, maar ik heb wel enkele streepjes onder op m'n buik en zelfs tussen m'n schaamhaar (????). Ik smeer me ook nog elke ochtend in met nivea vitamine E bodylotion, dus m'n huid zou goed doorgesmeerd moeten zijn zou je denken.......
 
Straie is trouwens vooral een risico voor vrouwen onder de 30. Als je na je 30ste zwanger wordt heb je veel minder kans hierop omdat je huid dan al wat losser in je vel zit (gebeurt bij iedereen die wat ouder wordt...)
 
Terug
Bovenaan