Striae

Ik vroeg het me af,
hebben al meer last van striae ?

sinds een paar weken weet ik dat ze op me been zitten,
& op me bil.

nu weet en zie ik tot grote schrik dat er ook al 2 strepen op me buik zitten.
me vriend kwam ermee aanzetten haha ik wou het niet geloven.
ik d8 zolang ze op me been en bil zitten vind ik het goed.

toch baal ik wel een beetje dat het nu ook echt op me buik begint te komen.

maar ik weet dat ik er iets moois voor terug krijg.

en hoe zit het met jullie?

hey meid,

ik heb er ook last van een aantal streepjes op mijn buik... maar maak me er verder niet druk om heeft toch geen zin! Mijn mannetje vind me er niet minder knap op!!

xxx

Geen last van. Maar wat niet is kan nog komen. Ik zie het wel. Kan me er niet zo druk om maken. Volgens mij komen er uiteindelijk niet zoveel vrouwen ongeschonden uit de strijd, op welke manier dan ook toch?? De enkele mazzelaar daargelaten dan...

Smeren!! Bio oil, Weleda zwangerschaps olie, moedercreme van etos, kruidvat. Maar wellicht helpt 't!
Ik smeer vanaf dag 1 en tot nu toe geen strepen.
(en ben zwanger van een tweeling: dus buik is heel snel flink gegroeid.) Maar goed mocht het zo zijn: dan is het maar zo. Ik krijg dan waarschijnljk weer een mooie keizersnee.. Ook een streep!

mevanne,

Ik smeer ook vanaf dag 1 2x per dag maar ze zijn helaas wel gekomen.. heeft toch ook meer te maken met de structuur van je huid..

ach littekens horen er ook bij! het is iets van jezelf.. heb ook leuke kijkoperatis littekens rond mijn navel en de zijkant van mijn buik!

X

Ik heb het enkel in mijn tatoeages. Er werd mij verteld dat ze te laag zaten om er iets van verschil in te merken, maar helaas. Ze zitten op mijn onderbuik en zijn nu meer rood dan zwart. Ik smeer al vanaf het begin van mijn zwangerschap (4 weken) met speciale zwangerschapscreme's en olies maar dat heeft ook niet gebaat dus. Ik ben inmiddels 31 weken en moet zeggen dat het de laatste 3-4 weken wel veel erger is geworden, maar mijn buik groeit nu natuurlijk ook enorm.

Het gaat erom waardoor het gebeurd toch, die kleine wondertjes :)

Liefs

Terug
Bovenaan