Striea???

ik ben nu 29 weken zwanger van de tweede en bij mijn eerste zwangerschap heb ik twee keer daags gesmeerd met olivia olie maar met 34 weken ging ik heel veel vocht vasthouden en kreeg ik toch wel wat striea onder mijn navel .
nu ben ik als de dood dat ik het nu boven mijn navel gaat komen met deze zwangerschap.
ik smeer nu bijna nooit vergeet het nogal eens...
en ze zeggen als je er aanleg voor hebt krijg je het toch wel. boehoe!
hoe is het met jullie striea nog tips welk smeermiddeltje wel zou helpen ?
is de tweede zwangerschap funest ??? of komt er niet veel meer bij?

gr
kit

hoi,
ben ook in m'n tweede zwangerschap, maar in de 16de week. ik gebruik weleda zwangerschapsolie of babybodymelk met calendula. bij mij waren het uiteindelijk vooral m'n borsten die onder de striemen zaten en had daar ook zelden gesmeerd, dus nu smeer ik echt alles, maar of dat veel zal tegenhouden????
succes met smeren
jasm.

Hé meid,

Je kunt smeren wat je wilt, maar eerlijk, het helpt niet!!!!!!!!!!!!
Je huid scheurt van binnenuit, en daar kun je niet tegen smeren, want cremes trekken niet door tot in de laag waar de scheur ontstaat.

Ik heb overal striae zelfs op m'n benen, ik ben net een tijger, grom.
Ik vind het heel vervelend maar goed, je kunt er dus niks aan doen.

X

Inderdaad, smeren helpt niet! Helpt enkel de omzet van de fabrikanten van die cremetjes. Het is genetisch bepaald of je er aanleg voor hebt of niet, als je heel snel veel aankomt vergroot je ook het risico, en als je jong bent schijnt het ook vaak erger te zijn dan als je op wat latere leeftijd zwanger bent. Ik heb nooit gesmeerd en heb geen enkel streepje (maar ik was ook al 36 toen ik zwanger werd).

Verder heel veel succes met je zwangerschap!
Saskia

Terug
Bovenaan