Striemen op mijn (.)(.)

Hallo dames,
MIjn (.)(.) jeuken heel erg ze groeien ook als kool. Was laatst in een bh winkel en daar konden ze mij geen grotere bh geven in mijn omvang maat (=70) Deze gaat blijkbaar maar tot D. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met dit probleem of tips. Ik kwam aan het denken: mijn huid scheurt nu zo uit, dat ik straks waarschijnlijk mijn tietjes op mijn buik heb hangen.. was voor mij wel even een moeilijk moment, had niet verwacht dat ik daar moeite mee zou hebben. Probeer met van dit moment maar gelijk afscheid te nemen van het lichaam dat ik eerder had en met de nieuwe veranderingen die nog komen gaan. En daar bij hoort natuurlijk de geboorte van onze dochter!

Heb ik ook last van, maar je beschrijft het wel heel dramatisch. Het valt wel mee mits je een beetje een goed bh's draagt. Primadonna is een van de weinige merken die ik aan kan die met maatje 70 gaat tot cup F (die maat heb ik namelijk). Maar deze zijn wel redelijk duur. Tegen het eind van m'n zwangerschappen vond ik het lekkerder om al voedingsbh's te dragen, omdat reguliere bh's in die maten vaak erg stijf zijn en niet meerekken. Anita heeft bh's in grote cup-maten en die zijn best comfortabel, daar kan je zelfs mee slapen.

Tegen die striemen kan je wel smeren. Helaas ben ik er nooit meer vanaf gekomen, gelukkig zat het onder de bh/bikini, ben geen topless-type dat scheelt.

nou maar dan hebben ze wel bhs voor kleine vrouwen hoor hahaha. ik heb zelf D90 en die komen van bonaparte en volgens mij verkoopt hunkemoller ze ook hoor. alleen wel duur uiteraard! maar ja.. weet dat mijn moeder is ging naar hunkemoller en mijn vader meeging. en toen de verkoopster zei wat het koste zei mijn vader voor dat geld kan ik ze wel vasthouden hahaha!!!

Nou dames heb een BH gescoord bij pour vous kost een beetje maar dan heb je ook wat. Zonder beugels maar heeeeel stevig, Heb ook gelijk een bh gehaald voor in bed met van dat stretch stof niet heel strak maar toch iets onder steuning hopelijk heb ik er nu minder last van...

ik vind t juist 1 van de voordelen van een zwangerschap, dat mn borsten gaan groeien hahaha
zit normaal op de 70b nu op een begin c en einde zwangerschap/net na de bevalling op een volle c.
ben dan echt zo trots op mn borsten!!!
striemen heb ik niet, nergens op mn lichaam.
goed smeren is mijn advies. niet zozeer voor de striemen want dat werkt na mijn idee niet maar wel voor de jeuk!
gewoon goedkope (baby) olie pakken.
laat het je man doen, heeft hij ook weer een lolletje hihihi

liefs, do

Ik draag ook alweer een poos mijn voedingsbh's, omdat mijn borsten wat zijn gegroeid (zou voor mij niet per se hoeven, heb 70/75-E/F). Doordat ik vanwege deze niet zo gangbare maat altijd al in een speciaalzaak shop voor bh's, heb ik dat bij de voedingsbh's ook gedaan. Heb deze tot ongeveer een jaar na de bevalling gedragen ( vanwege lang voeden, de bh's waren dan wel wat groot, omdat op gegeven moment mijn borsten wel weer de oude vorm terug hadden, maar met zo'n antilekding, ik kom even niet op het woord, ging dat prima).

O ja, enne tietjes op je buik, het is bij mij niet gebeurd, ze kwamen weer netjes terug op formaat, zels na uiteindelijk 18 maanden voeden ;)
Dus, don't worry!

Terug
Bovenaan