Striemen

Inderdaad is het niet bewezen dat het zou helpen. Ik smeer 2x pd met bio oil, van mijn vorige zwangerschap 2 mini-striaetjes overgehouden. Vandaar dat ik het deze keer ook braaf blijf doen 

ik heb tijdens mijn zwangerschappen sochtends altijd met zwangerschapolie ingesmeerd en savonds een voedende creme van nivea. Heb mazzel en geen striae overgehouden, maar inderdaad moeilijk te zeggen of het door het smeren komt of gewoon mazzel..

Ik heb die van rituals gebruikt bij mijn vorige zwangerschap en nu weer. Ik heb geluk gehad dat ik geen straie heb gehad, maar ik geloof niet dat het komt doordat ik crème gesmeerd heb. Je leest ook overal dat het nooit bewezen is, maar ach beetje smeren kan sowieso geen kwaad.
En als je wel straie hebt (en overhoudt) aan je zwangerschap kan je het denk ik maar het beste zien als een soort tatoeage van een mooie tijd :)

Ik heb van mijn zwangerschap ook veel striae overgehouden. Tot zo’n 4cm boven mijn navel. En dat terwijl ik elke dag netjes met crème of olie in de weer was. 
mij gebruikte rituals Tiny.

Terug
Bovenaan