striemen

Hallo,

Een vraagje aan alle dames hier die striemen op hun buik hebben: wanneer begon het bij jullie?

Ik ben er zelf tot nu toe vrij van, maar ik heb nog ongeveer 7.5 week te gaan dus volgens mij kan het nog, er valt niks over te zeggen natuurlijk. Maar het interesseert mij wel met hoeveel weken het bij iedereen op kwam zetten.

Ik ben benieuwd.

groetjes, Jane 32wk
 
Hoi Jane,

Zelf heb ik er ook geen last van ben nu 39 weken zwanger. Ik ben 32 en het schijnt dat als je jonger bent je het sneller krijgt omdat je huid nog strakker is. Eindelijk een positief punt van ouder zijn.

Groetjes Liesbeth
 
Hoi Jane,

Liesbeth heeft denk ik gelijk!
Ik ben nl 20 en heb al vanaf een maand of 3/4 zwangerschap straie op mijn borsten en boven-benen en sinds 2 weekjes op de onderkant van mijn buik.
Ik ben nu 36.1 weken zwanger...

Veel liefs, Thaiza
 
Ik was ook voor het eerst zwanger toen ik 21 was. Striemen kwamen rond de 4e maand op m'n borsten en pas vanaf de laatste 2 maanden op buik. Enorm veel. Mijn zoon zegt nu, mama heeft allemaal straatjes op haar buik. Ben nu zwanger van de 3e dus ze zijn weer erg zichtbaar.
 
Ik was met 27 voor het eerst zwanger. Mijn eerste zwangerschap heeft 40 weken en 15 dagen geduurd en ik kreeg met 40 weken striae. Dan vloek je heel wat af.
Bij de tweede kwam er na 37 weken striae bij. Ook heel irritant.
 
Ik was 21 toen ik zwanger raakte en kreeg in de 8e maand last van striae. M'n verloskundige zei toen dat je na je 30e veel minder kans hebt op striae. Ik was ook wel errug veel aangekomen, nl. 21 kg. ik denk dat dat er ook mee te maken had.

Groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan