striemen

Hoi, ik weet niet of het bij jou ook helpt, maar ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap babyolie en uierzalf op mijn buik gesmeerd, iedere ochtend en iedere avond. En ik geen een striem.
Misschien helpt het bij jou ook en het is een goedkope oplossing!!!
Succes
 
Hallo, ik heb in mijn eerste zwangerschap er van alles opgesmeerd, maar toch is mijn buikkie kapot gegaan. Houdt hetgewoon vet met inderdaad uierzalf of olie. Ga zeker geen handenvol geld uitgeven aan dure smeersels, want dat islarie, amandelolie vond ik het lekkerste en is niet zo duur!

ik weet het na de bevalling zou je het liefst weer strak in je velletje zitten, 1 geruststelling het trekt aardig bij allemaal, maar dat je een kindje geboren hebt laten worden, ja dat blijf je zien, maar je krijgt er zo veel voor terug, maak je niet al te druk erom!

geniet van je zwangerschap!

Lieve groetjes,
Joki
 
Yep ik zou ook gewoon voor de uierzalf of amandelolie gaan en ik heb begrepen van de vk en uit de bladen dat als je er aanleg voor hebt er erg weinig is wat helpt maar het kan zeker je huid lekker soepel houden.Gewoon na elke douche of bad lekker goed overal insmeren.Je buik en de zijkant van je buik.Je billen dijen en kuiten!!Veel smeerplezier!(en oja je wordt er steeds behendiger in!!)
 
Terug
Bovenaan