striemen??

hallo meiden...

ik kwam er een paar dagen geleden achter dat ik helaas al zwangerschaps striemen heb op mijn borsten ik smeer elke dag
je kan er ook niet tegen aan smeren en de 1 heeft er meer aanleg voor dan de ander helaas.
verder ziet alles er nog " gaaf " uit.
zijn er nog meer zwangeren die al striemen hebben? ik ben nu 26 weken in verwachting ik vond het zo vroeg al....

liefs annelies

He, vervelend. Jammer voor je. Ik smeer 2 keer per dag, steeds een minuut. Het is mijn 2e zwangerschap en nog steeds geen striemen. Maar je weet het nooit. Vanmorgen jeukte mijn buik, dus ik schrok al. Maar het was een muggenbult!

Trouwens, aan de zij-/onderkant van mijn borsten zitten wel striemen, maar die zie je nauwelijks. Die heb ik al lang, misschien vand e vorige zwangerschap of zelfs daarvoor. Ik had zoveel stuwing na de bevalling (die suklkels in het zh kwamen niet met adviezen. Nee, dat gaat wel over. In plaats van dat ze me naar m'n kind stuurden om te voeden), dat kwam zo snel opzetten, daar kun je ook niet tegen smeren!

hoi hoi

ik kom van het oktober forum en ben begin oktober uitgerekend dus lees vaak even mee!
ik smeerde bij de 1e echt veel vaak en goed!
de verloskundige vertelde me dat het echt geen nut had omdat de huid eronder scheurt! daar kan geen creme tegenop..
wel help je de huid wat soepel houden maar als het eenmaal zo ver is is er geen houden aan!
ben nu van de 3e in verwachting en tja ik heb er redelijk wat striae aan over gehouden, terwijl ik veel smeerde. ik had gewoon een druk kindje dat met dr acht pond ook nog lekker de laatste week veel bewoog!
je snapt wel dat het dan hard gaat!

succes meiden

Liefs Jenny ( 25 weken zwanger 3e kindje)

hallo,
jep - hier nog één. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik heel driftig gesmeerd maar ja, ik had daar voor een strak figuur en die rek zat er gewoon echt niet in - dus onvermijdelijke striemen, je kan ze niet alleen zien maar ook voelen, de huid eronder is echt gescheurd - jammer. Nu bij mijn tweede zwangerschap smeer ik dus helemaal niet meer - ik heb niet het idee dat het zin heeft. Mooi is anders maar ik kan er niet mee zitten, ik heb een prachtig kindje gekregen! Groetjes,
Pauline

Hoi,

Ik heb al een aantal keer gehoord dat hoe jonger je huid is... hoe meer kans op striae je hebt. Vreemd eigenlijk want je zou verwachten dat een jonge huid meer mee kan rekken!
Maar goed, bij mij gaat het gelukkig wel op. Ik ben nu 35 en zwanger van de 3e. Ik heb van de vorige twee zwangerschappen (de eerste keer was ik 31 en de tweede keer 33 jaar) geen striae overgehouden en ook nu gaat het nog steeds goed... even afkloppen!
Je kunt er inderdaad verder niets aan doen heb ik altijd gehoord, het is ook een heel groot deel aanleg... maar smeren is natuurlijk altijd lekker voor een huis die flink wat te verduren heeft!

Groetjes en smeer ze!

Michele (25+3 van de 3e)

heb ik even geluk met een placenta aan de voorkant! Maar het smeren is goed voor de bloeddoorstroming, dus ik geloof echt wel dat het invloed heeft. tenslotte is het vast nog nooit bewezen of het werkt of niet. Er zullen meerdere dingen meespelen, ook aanleg. Maar ik weet zeker dat smeren kan helpen!

Hey,,

Ik ben nu zwanger van de 4e en ik heb geen last van striemen, volgens mij is het ook erfelijk. Ik smeer mijn buik elke avond en ochtend in met natusanolie. Mijn borsten is een ander verhaal. Daar heb ik, door stuwing bij de vorige kinderen,  wel straie op gekregen en er is weinig van overgebleven na de borstvoedingen :(

gr Maggie

Terug
Bovenaan