striemen?

Ah, nog zo'n pijnlijk topic! Ik ontdekte de eerste vanochtend (30w5d), helemaal onderaan mijn buik, net naast en horizontaal met de 'linea negra'. Voorlopig is ie nog héél bescheiden en ook niet erg opvallend gekleurd, maar vond het toch verre van een aangename vaststelling :-/

Hoe staat het ermee bij jullie?

Dit is overigens mijn eerste zwangerschap. Zijn er ervarener moeders onder jullie die me een idee kunnen geven van wat te verwachten? Het is ten slotte nog 9 weken he...

Ik heb ze ookal, vanaf week 15 begon de ellende al!
Heb gesmeerd tot ik een ons woog maar dat helpt niks, dus nu ben ik er maar mee gestopt.. Kgeloof dat ik er een stuk of 10-15 heb nu, dus ben erg benieuwd naar het eind resultaat hihi!

Mijn buik ziet er ondertussen uit als de wegenkaart van Nederland whahahahaha.
Aangezien dit m'n 4e kindje is en ik elke zwangerschap wel een paar striemen erbij kreeg zijn ze niet meer te tellen.
Klopt trouwens wel dat ze lichter worden na verloop van tijd. Ik kan precies zien welke striemen van onze oudste dochter zijn.

Onze 2e dochter zat erg hoog in m'n buik, dus ter hoogte van m'n maag zitten ook striemen.

Ach, vind het niet erg hoor, heb toch geen figuur voor een bikini.

Ja hoor, hier ook de pineut!
Ik vond zo lang dat het goed ging, maar sinds korte tijd heb ik er een paar zitten,
onder mijn navel.
Ik heb me ook suf gesmeerd, maar wist eigenlijk wel beter...Misschien heb ik tot op heden de schade kunnen beperken.
Ik moet wel zeggen dat het rekken van mijn huid pijn doet, brandt af en toe.
En dan inderdaad, met nog negen weken te gaan...hihihi...

Moet maar he?

X
Natalie

Die smeerseltjes helpen voor heen meter heb ze zelf daarom ook niet gekocht omdat ik al veel negatieve reacties erover gehoord heb als je aanleg voor striae hebt doe je daar weinig aan.

En vond het toch ook nog eens erg prijzig die buikbalsem van switsal geloof iets van 8 a 9euro ja oke als het echt werkt is het geld natuurlijk wel dubbel zo hard waard.

Ik gebruik gewoon lekkere bodylotion om me buik te verwennen werkt net zo goed maar stukken goedkoper en die wegenkaart tsjaaaa beschouw het straks maar als een aandenken aan deze zwangerschap.

Ja het is niet echt mooi die striemen maar ik schaam me er niet voor ook! Het hoort er inderdaad bij en het herinnert je wel aan een mooie tijd denk ik maar zo!
Ik heb die zwitsal wel gekocht toen, maar t helpt voor geen ene meter en die staat nu achter in de kast, ik smeer niks meer, en t word niet meer en niet minder!
Affijn ookal komen er nog 100 bij, tis voor het goeie doel denk ik dan maar haha!

Die Zwitsalbuikbalsem heb ik van m'n vriendin gekregen toen ze hoorde dat ik zwanger was. Het helpt idd niks tegen striemen.
Maar als ik 's ochtends in bed lig willen de meiden altijd m'n buik insmeren, wel erg lief. En het ruikt ook nog eens lekker vind ik.
De meiden gaan dan ook tegen de baby praten enzo, echt schattig!

Terug
Bovenaan