strijd met pap

hey meiden

Naast de melk die Viviënne met moeite drinkt begint ze nu ook de pap 's morgens te weigeren. Lippen op elkaar, uitspugen, veel gaan kletsen waardoor alles in het rond spettert. De andere voeding (fruithapje, groenten, toetjes en geprakte liga) zijn geen probleem. Met korstjes brood zijn we net begonnen dus is nog niet duidelijk te zeggen of dat goed gaat. Ze krijgt nu nog de rijstebloem van 4 maanden. Zou ze die zat zijn?? In eerste instantie dacht ik dat het samen hing met haar verkoudheid, maar dan zou ze de andere hapjes ook met moeite moeten eten lijkt me.
Hebben jullie tips wat we anders kunnen geven in plaats van pap?

Alvast bedankt.
Groetjes Mariska

Die hapjes en papjes zijn maar bijvoeding, gelukkig mogen ze tot 8 maanden er nog een beetje mee aanmodderen. Mijn oudste at alles plus nog 5 volle voedingen op deze leeftijd waarvan 2 met pap. Hanna eet nu alleen een borstvoeding en 3 volle flessen melk plus 2 el fruit en 2 el groente. Pap vind ze ook maar niks, melk is al prima.

Dus waarom niet gewoon alleen melk?

Die meiden blijken echt vreselijk kieskeurig wat eten betreft. Jongens hebben alleen zoiets van als het maar vult. Hanna wil per-se geen koude hap, dus bij haar maak ik alles lauw in de magnetron.

Zijn je flessen wel de juiste temperatuur of heeft ze misschien een keer haar tongetje verbrand? Dat kan ook echt zeer doen.

Hoe is het met spruw, kunnen ze dat alleen krijgen bij borstvoeding? Even in het bekkie kijken? Steriliseer anders je flessen een keer extra.

Terug
Bovenaan