strijd met verschonen

Mijn zoontje van 20 maanden is bijna niet te verschonen: zodra hij op de commode ligt begint hij mij te trappen en te slaan (als ik iets niet wil is het wel dat mijn kind (me) slaat en trapt) en wil telkens op zijn buik draaien. Als hij na een waarschuwing nog niet ophoudt zet ik hem 2 minuten op de mat bij de voordeur. Daarna probeer ik het nog een keer, maar dit loopt op hetzelfde uit
Wie heeft er goede tips?
Ik wil geen luierbroekjes kopen zodat ik hem staand kan verschonen, bovendien kan ik dan ook niet goed zijn billen schoonmaken.
 
Hi,

Beroerd hè deze fase! Ik ben gewoon in de huiskamer gaan verschonen, dus niet meer op de commode... iedere keer een ander plekje (meestal op de bank, maar op de grond deed ik het ook wel. Dan hebben ze iedere keer ander uitzicht en het spel hoeft niet echt onderbroken te worden. Dan waren we zo klaar en kon er weer gespeeld worden.
Luierbroekjes ben ik ook nooit aan begonnen, want juist de poepbroek waar je wat meer tijd voor nodig hebt, moet toch liggend gedaan worden.....

Ik heb trouwens ook 1x heel rigoreus (ik was ontzettend boos en was het dus ook helemaal zat) mijn middelste (want die is de koppigste tot nu toe) onder de douche verschoond. De poep zat toen ondertussen al overal (want ze wurmde zich iedere keer in alle bochten...). Koude douche aangezet en daar haar billen mee schoongemaakt. Ze schrok zich het apezuur, begon te krijsen..... de keren erna hoefde ik alleen maar te dreigen met onder de douche te verschonen.... en ze lag stil!

Succes, het is maar een fase, maar wel een hele vervelende....

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan