strijken

Ik heb van de week besloten om toch wat minder te strijken!! Ik strijk namelijk alles (lees: echt alles) van die kleine meid, op haar schoenen na!
Ik vond het belangrijk voor haar huidje.
Maar ik heb schoongenoeg om 1 dag in de week kwijt te zijn om alleen maar te kunenn strijken!!
Alleen de dingen die gestreken moeten worden doe ik nog en de rompers vlieg ik ff overheen. De rest is nu over!!

Wat doen jullie nog?? Of was ik nou de enige die als een debiel alles aan het strijken was. (Jeetje wat een stom woord al je dat een paar keer opschrijft!!)

Liefs Alma

hoi hoi,

Ik strijk ook veel hoor.
Behalve handdoeken, rompertjes, sokken, ondergoed. en de werk t-shirts van mn man.
Verder strijk ik alles.
Ik vind het heerlijk om te strijken ff een rustpuntje. lekker de tv aan en gaan met die banaan. O nee stijken doe je met een strijkijzer. hahaha.
Ik vind het gewoon belangrijd dat het niet in de zeikkreukels zit.
Nou veel strijkplezier he. Ik ga ook zo nog ff strijken.

Liefs,

Rachel

hallo, ik strijk helemaal niks! Ja, sommige broeken en bloesjes voor mijn werk... maar verder niet. Netjes hangen en goed vouwen en dan vind ik het wel mooi geweest. Moet er niet aan denken om daar ook nog tijd in te steken. Ik weet dat nu een heleboel moeders een rolberoerte krijgen... maar ik doe het dus mooi niet.
Gr joeki

Hey Alma,

Ik strijk eerlijk gezegd ook niet. Veel te veel werk en mijn kleren zitten toch meestal vrij strak, dus trekt het wel recht, hihi.
En verder hang ik kleertjes van Vlinder op en vind ik het niet nodig ze nog te strijken.

Liefs, Kar

Terug
Bovenaan