strikjes, speldjes enz enz

A

Anoniem

Guest
Waar kopen jullie ze???

Tyche heeft echt dun haar dus veel elastiekjes zijn te groot of je moet ze er zo vaak omheen draaien dat er geen staart meer over blijft.  Speldjes schuiven snel uit.
Dus iemand tips waar ik leuke en vooral makkelijke strikjes enzo kan kopen.

En welk meisje heeft ook al eens een haarband ingehad? (foto's??)

Groetjes Kirsten mv Tyche  

Hoi hoi,

Bij de DA verkopen ze van nijntje speltjes met klittenband, misschien dat die beter blijven zitten.

Groetjes Yvette

ik koop voor elise elastiekjes bij de h&m ze hebben hele kleine gaatd an 3 keer om der staartje heen en ja ziet ook enog een staartje
ze waren voor en stuk of 12 ook maar 90 cent

veel succes ermee saskia

De speldjes van de bijenkorf blijven IN PRINCIPE goed zitten, ook in dun haar. Maar niet in het haar van Sophie helaas: alles wat je erin spelt of erop zet (mutsje, haarband, bandana maakt niet uit): binnen een halve minuut heeft ze het eruit gehaald met een stralend koppie.

Hier helaas dus nog geen 'aangekleed' koppie

Groetjes
Susan

Ik gebruik van die kleine plastic elastiekjes. Je hebt zakjes met meerder kleueren erin en ze gaan zo'n 3 keer op het haar en dan zit hij goed. Mijn dochter heeft wel veel haar dus ik weet niet of het ook voor jou dochter werkt. Succes!
Hier een foto van haar elastiekjes..

Lasig hé, het staat zo leuk maar zelfs de klittenband-nijntjes blijven niet plakken in Linde's pluishaartjes.
Ik betwijfel ook of ze ze anders zou laten zitten hoor!
Dus helaas geen tips voor je, nog even geduld misschien dat de groei dan echt doorzet en je hele mooie staartjes kunt gaan maken.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan