strip pil afmaken of niet???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

allereerst alle zwangeren: gefeliciteerd!!!
ik zou mijn strip van de pil afmaken en dan zouden mijn vriend en ik ervoor gaan
ik heb nog zeven pillen en dan is mijn strip af
alleen  zou ik ze het liefste nu gewoon de prullenbak ingooien
nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie netjes jullie strip afgemaakt of zijn jullie ook ergens halverwege gestopt?
en als ik nu zou stoppen heeft dat dan consequenties voor mijn cyclus?
alvast bedankt voor jullie ervaringen

groetjes

Ik zou zeggen ga ervoor!
Waarom afwachten die 7 dagen. Als jullie er alletwee aan toe zijn wat maken die 7 dagen dan nog uit.

Volgens mij maakt het voor je cyclus niets uit wanneer je stopt...je moet toch gewoon ongi worden en alles moet toch gewoon op gang komen.

Succes ermee!

Hoi!

Ik moest ook nog een paar dagen om mijn strip af te maken...heb ik ook niet gedaan.
Ik was zo blij dat mijn vriend het besluit had genomen dat hij ook een kindje wil.toen zijn we meteen met ons tweeen de rest van de strip door de wc gaan spoelen.

Ik ben toen een paar dagen later ongesteld geworden.
En daarna zijn we ervoor gegaan!
De eerste keer duurde mijn cyclus 28 dagen,de tweede ronde 31 en de derde 32 dagen...ik zit nu in ronde 4,hoop dat het een beetje regelmatig blijft.

Dus je kan eigenlijk gewoon stoppen volgens mij,alleen het blijft even in het begin moeilijk om te weten wanneer je ongesteld gaat worden.

Ook zeggen ze dat het beter is om even met condoom te vrijen,maar dat hebben wij ook niet gedaan.
Ik weet niet of je wat hebt aan mijn antwoord?

Succes ermee!
Liefs,Swinnie

bedankt voor jullie reakties
nou dan ga ik dadelijk mijn pil door de wc spoelen hihihih
en dan maar hopen dat ik snel "ontpilt" ben
groetjes

Terug
Bovenaan