Strippen 38 weken

Goedemiddag allen,

Op dit moment ben ik 35,4 zwanger van mijn tweede kindje.
Net zoals de vorige zwangerschap is het weer een lange thuiszit vanaf 17 weken met veel last van harde buiken en rugpijn.
12 januari ben ik uitgerekend, mijn dochter kwam met 36 weken en in mijn familie is nog niemand verder dan 37 weken gekomen. Hopelijk ik dus ook weer deze keer want meer dan klaar mee, heel de dag pijn en niks kunnen dat raak je wel zat.
Maar er van uit gaande dat ik niet eerder beval is er iemand bekend mee dat je in het ziekenhuis vraagt om strippen met 38'weken? Het lijkt mij geen kwaad te kunnen omdat als je lichaam er niet klaar voor is dan zal er ook niks gebeuren. Maar misschien iemand die er ervaring mee heeft?
Ik zit er helemaal doorheen en hoop snel te bevallen.

Ik ben gestript met 38 weken je moet op dat moment wel minimaal 1 cm ontsluiting hebben anders kan het niet. Het heeft me gebracht tot 3 cm ontsluiting daarna ben ik ingeleid 

Ik ben gestript met 41,5 week. Wat michelle hier boven al zegt, je moet inderdaad wel 1cm ontsluiting hebben. Bij mij zijn na het strippen de weeen op gang gekomen en binnen 10 uur bevallen van een dochter. 

Terug
Bovenaan