Strippen / bevalling

Hoi dames! <br /><br />Gistermiddag ben ik met 40 weken gestript, naast wat lichte krampen, wat harde buiken en bloedverlies heeft helaas niet het gewenste effect opgetreden ?.<br /><br />Nu heb ik wel sinds een paar uur ineens zo’n weeïg gevoel in mijn onderbuik (lijkt op een ongesteldheidsgevoel) én heb ik hier en daar steeds wat lichte steken. <br />Ik weet dat ik het rustig moet afwachten hoor, maar ik ben lichamelijk behoorlijk op.. Is dit voor sommige herkenbaar als het begin van dé bevalling? ☺️<br /><br /><br />

Zouden zomaar beginnende weeën kunnen zijn, afwachten of het vannacht doorzet. Wie weet heb je morgenochtend je baby wel in je armen, het kan snel gaan hoor! Succes en sterkte met afwachten!

Ik had de hele dag nare onderbuikpijn. En echt een beurs gevoel down under toen mijn bevalling savonds begon. Ik zou het dus afwachten misschien dat het wel door zet en je morgen je lieve kleine wonder in je armen hebt!

Ik ben 2x gestript. En bij de tweede keer had ik dat gevoel ook.. ik had het gevoel dat het wat rommelde.. paar uur later sloeg dat om in een weeenstorm en 2uur later had ik mijn dochter in mn armen..? dus het kan zo ineens snel gaan.
Succes met de laatste loodjes!?

Ik ben totaal 3 keer gestript, de kleine man vond het veel te gezellig bij zijn moeder. Pas bij de tweede keer strippen kreeg ik serieuze voorweeen. Zette niet door, met 41 weken en 4 dagen een ctg scan gehad en nog een keer gestript. Daarna kwamen de weeen op gang maar helaas zette ze niet door zoals het hoorde. Uiteindelijk met behulp van wee opwekkers kwam het op gang. Wel in de vorm van een weeen storm.

Terug
Bovenaan