Strippen en bevalling

<p>Hallo,</p><p>Ik vraag me af hoe lang er tussen strippen en de geboorte van de baby zit. Komt de bevalling snel nadat je gestript bent? Heeft iemand ervaringen?</p><p>Groetjes, Marielle</p>

Hoi Marielle,
Dit is voor iedereen anders en kun je niks over zeggen hoe het bij jou loopt (helaas).
Bij mij begonnen snachts de weeën en had om 10 uur in de ochtend 2 cm. Toen heeft de vk mij gestript en het enige wat ik er aan over heb gehouden waren mega heftige weeën. Zat toen om 18:00 pas op 3 cm.

Verder vond ik het niet pijnlijk maar fijn is anders natuurlijk ;-)

Succes met je laatste loodjes (denk ik). 

Ik ben 2 keer gestript, bij 40+3 en bij 40+6, beide keren niks gedaan alleen heel veel krampen.
Bij 41+5 ingeleid met een ballon katheter.. 
Ik zal er niet te veel van uit gaan dat het werkt.. dan valt alles mee!!
Veel succes!! Duurt nooit lang meer.

Ik ben 2 keer gestript. 1ste keer in eerste zwangerschap was ik 41,1 weken. Half 2 smiddags gestript en 3 uur smiddags begon de weeen, savonds naar ziekenhuis en volgende morgen iets voor 10 is de kleine geboren. Bij 2de zwangerschap met nog geen weeen alleen rommeleingen ben ik met 40,3 weken om 12 uur smorgens gestript met 3 cm ontsluitng. En om half 3 of zo smiddags begon de weeen en iets voor 12 snachts is de kleine geboren. 

Hi! 
Als het werkt kan het tot 48 uur duren. Het kan helaas ook helemaal geen effect hebben, dat is bij iedereen anders.. 
Je kan er hier wat meer over lezen: 
https://mybabywatcher.com/strippen-en-de-bevalling-opwekken/

Terug
Bovenaan